Бренд Who is it? створив колекцію кепок до місцевих виборів у Києві
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок. На кожній кепці – один з десяти районів столиці.
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок. На кожній кепці – один з десяти районів столиці.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26884 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Український бренд одягу Who is it? у колаборації з соціальною ініціативою #вліпизасебе створили лімітовану колекцію кепок, щоб нагадати про місцеві вибори 25 жовтня та важливість прийти на голосування.
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок, на кожній з яких нанесено назву одного з десяти районів Києва. Дизайн та колір кепок відсилають до форми комунальних служб. У такий спосіб дизайнери показують, що змінювати та покращувати райони можуть усі.
«Якщо на президентських виборах ми голосуємо за те, хто представлятиме нашу країну у світі, на парламентських – за те, які у нас будуть закони, тарифи, зарплати, то на місцевих голосуємо за те, яким буде наше місто, яким буде наш район. Тому якщо ми любимо свій район, ми маємо робити його кращим. А голосування – це якраз один зі способів для цього», – прокоментували колаборацію вWho is it?.
Ідею вже підтримали – українська художниця Уляна Нєшева, співачка Аліна Паш, фронтвумен групи ONUKA Ната Жижченко та інші.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті