Бренд Who is it? створив колекцію кепок до місцевих виборів у Києві
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок. На кожній кепці – один з десяти районів столиці.
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок. На кожній кепці – один з десяти районів столиці.
Український бренд одягу Who is it? у колаборації з соціальною ініціативою #вліпизасебе створили лімітовану колекцію кепок, щоб нагадати про місцеві вибори 25 жовтня та важливість прийти на голосування.
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок, на кожній з яких нанесено назву одного з десяти районів Києва. Дизайн та колір кепок відсилають до форми комунальних служб. У такий спосіб дизайнери показують, що змінювати та покращувати райони можуть усі.
«Якщо на президентських виборах ми голосуємо за те, хто представлятиме нашу країну у світі, на парламентських – за те, які у нас будуть закони, тарифи, зарплати, то на місцевих голосуємо за те, яким буде наше місто, яким буде наш район. Тому якщо ми любимо свій район, ми маємо робити його кращим. А голосування – це якраз один зі способів для цього», – прокоментували колаборацію вWho is it?.
Ідею вже підтримали – українська художниця Уляна Нєшева, співачка Аліна Паш, фронтвумен групи ONUKA Ната Жижченко та інші.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті