Бренд Who is it? створив колекцію кепок до місцевих виборів у Києві
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок. На кожній кепці – один з десяти районів столиці.
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок. На кожній кепці – один з десяти районів столиці.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Український бренд одягу Who is it? у колаборації з соціальною ініціативою #вліпизасебе створили лімітовану колекцію кепок, щоб нагадати про місцеві вибори 25 жовтня та важливість прийти на голосування.
До колекції увійшло 50 помаранчевих рефлективних кепок, на кожній з яких нанесено назву одного з десяти районів Києва. Дизайн та колір кепок відсилають до форми комунальних служб. У такий спосіб дизайнери показують, що змінювати та покращувати райони можуть усі.
«Якщо на президентських виборах ми голосуємо за те, хто представлятиме нашу країну у світі, на парламентських – за те, які у нас будуть закони, тарифи, зарплати, то на місцевих голосуємо за те, яким буде наше місто, яким буде наш район. Тому якщо ми любимо свій район, ми маємо робити його кращим. А голосування – це якраз один зі способів для цього», – прокоментували колаборацію вWho is it?.
Ідею вже підтримали – українська художниця Уляна Нєшева, співачка Аліна Паш, фронтвумен групи ONUKA Ната Жижченко та інші.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті