Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Xinhua/Liu Tian

У місті Лахор відкрили першу в Пакистані гілку метрополітену. 26 жовтня нею скористалися перші пасажири, повідомляє BBC.

Фото: Xinhua/Liu Tian

Помаранчева лінія завдовжки трохи більше 27 кілометрів налічує 26 станцій. Більша частина гілки – надземна, а під землею розташовано лише 1,7 кілометра маршруту.

Фото: Xinhua/Liu Tian

Поява метро у 10-мільйонній агломерації, постійно скутій заторами, скоротить 2,5-годинну поїздку автобусом до 45 хвилин. Посадовці прогнозують, що гілкою щодня користуватимуться чверть мільйона пасажирів.

Біля входу до станції метро видно банери, які пояснюють, що метро не забруднює повітря. Фото: Xinhua/Liu Tian

Метро хотіли збудувати з 1991 року, проте початок роботи над проєктом постійно відтерміновували. Проєкт мережі метрополітену передбачає будівництво ще двох ліній – блакитної та фіолетової.

Фото: Xinhua/Liu Tian

Будівництво супроводжувалося громадськими протестами. Містяни висловлюють занепокоєння тим, що метро може завдати шкоди пам’яткам історичних районів міста, таким як Сади Шалімара. Проєктом передбачається видалення понад 600 дерев.

Оздоблення вестибюлю. Фото: Xinhua/Liu Tian

Будівництво метро в Лахорі коштувало 1,8 мільярда доларів, що їх позичив Китай. КНР вже інвестувало у різні інфраструктурні проєкти Пакистану десятки мільярдів у межах амбіційної стратегії «Один пояс, один шлях», яка загалом передбачає масштабні інвестиції у десятки країн Азії, Африки та Європи.

Поїзди – теж китайські. Їх виготовила компанія CRRC Zhuzhou Electric Locomotive.

Фото: Xinhua/Liu Tian

Раніше подібна до метро мережа рейкового транспорту діяла в Карачі. Кільцеву електричку відкрили 1969 року, але закрили у 1999-му. В останні роки порушують питання про її відновлення. Так само в Карачі функціонував трамвай, який збудували ще у ХІХ столітті, але закрили 1975 року.

Дивіться фото: У столиці Індонезії відкрили першу лінію метро

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button