У Пакистані відкрили першу гілку метро (фото)
27-кілометрову лінію, яка налічує 26 станцій, профінансував Китай.
27-кілометрову лінію, яка налічує 26 станцій, профінансував Китай.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 26101 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Фото: Xinhua/Liu Tian
У місті Лахор відкрили першу в Пакистані гілку метрополітену. 26 жовтня нею скористалися перші пасажири, повідомляє BBC.
Фото: Xinhua/Liu Tian
Помаранчева лінія завдовжки трохи більше 27 кілометрів налічує 26 станцій. Більша частина гілки – надземна, а під землею розташовано лише 1,7 кілометра маршруту.
Фото: Xinhua/Liu Tian
Поява метро у 10-мільйонній агломерації, постійно скутій заторами, скоротить 2,5-годинну поїздку автобусом до 45 хвилин. Посадовці прогнозують, що гілкою щодня користуватимуться чверть мільйона пасажирів.
Біля входу до станції метро видно банери, які пояснюють, що метро не забруднює повітря. Фото: Xinhua/Liu Tian
Метро хотіли збудувати з 1991 року, проте початок роботи над проєктом постійно відтерміновували. Проєкт мережі метрополітену передбачає будівництво ще двох ліній – блакитної та фіолетової.
Фото: Xinhua/Liu Tian
Будівництво супроводжувалося громадськими протестами. Містяни висловлюють занепокоєння тим, що метро може завдати шкоди пам’яткам історичних районів міста, таким як Сади Шалімара. Проєктом передбачається видалення понад 600 дерев.
Оздоблення вестибюлю. Фото: Xinhua/Liu Tian
Будівництво метро в Лахорі коштувало 1,8 мільярда доларів, що їх позичив Китай. КНР вже інвестувало у різні інфраструктурні проєкти Пакистану десятки мільярдів у межах амбіційної стратегії «Один пояс, один шлях», яка загалом передбачає масштабні інвестиції у десятки країн Азії, Африки та Європи.
Поїзди – теж китайські. Їх виготовила компанія CRRC Zhuzhou Electric Locomotive.
Фото: Xinhua/Liu Tian
Раніше подібна до метро мережа рейкового транспорту діяла в Карачі. Кільцеву електричку відкрили 1969 року, але закрили у 1999-му. В останні роки порушують питання про її відновлення. Так само в Карачі функціонував трамвай, який збудували ще у ХІХ столітті, але закрили 1975 року.
Дивіться фото: У столиці Індонезії відкрили першу лінію метро
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті