Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: ukrinform.ua

Більше половини тих, хто прийшов проголосувати на місцевих виборах 25 жовтня, були старшими за 50 років. Аналіз вікової структури виборців провела соціологічна група «Рейтинг».

Згідно з результатами дослідження, більш активними на місцевих виборах виявилися старші виборці. Зокрема, 56% з тих, хто прийшов на вибори, були старшими за 50 років. При тому в загальній структурі виборців їх частка становить 45%.

На цих виборах молодь була менш активною – лише 11% виборців були віком 18-29 років, при тому, що в загальній структурі виборців їхня частка становить 18%.

Найбільший перекіс у бік старшого електорату відбувся здебільшого у містах, частіше серед чоловіків. У регіональному розрізі – частіше на Сході і Півдні країни, де частка виборців старше 50 років становила 60%.

Аналіз відповідей респондентів, які не голосували 25 жовтня показав, що серед жінок найпоширенішою причиною були стан здоров’я і загроза коронавірусу, натомість у чоловіків – зайнятість у день виборів, а також відсутність інтересу до виборів і їх результатів.

Для старших респондентів основною причиною не йти на вибори був стан здоров’я, а для молоді – зайнятість у день проведення виборів і проживання не за місцем реєстрації, що особливо актуально в столиці.

В опитуванні взяли участь 8747 респондентів, які взяли участь у виборах. Помилка репрезентативності: не більше 1,4%.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button