Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 276 днів. За цей час ми опублікували 23483 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Комунальне підприємство «Київпастранс» 23 жовтня за результатами тендеру замовило у ТОВ «Енергоспецремонт» реконструкцію трамвайної лінії від вулиці Милославської до Дарницького залізничного вокзалу за 97,69 мільйонів гривень, повідомляють «Наші гроші».

Згідно даним системи «Прозорро», ціна угоди на 0,5% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 98,20 мільйонів гривень. Засновником столичної компанії «Енергоспецремонт» є Олександр Гузир із Кременчука Полтавської області, а директором – Оксана Мелещенко з Боярки Київської області.

Єдиним конкурентом було ТОВ «КП Спецавтоматика» із нижчою на 8% ціною. Проте пропозицію відхилили за несплачене тендерне забезпечення та невідповідність кваліфікаційним критеріям. Ця фірма належить киянці Ользі Роговець, а її директором є Олександр Матюшин.

За даними розслідування, «КП Спецавтоматика» відремонтувало трамвайні колії від вулиці Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод» у Києві з порушенням державно-будівельних норм для економії матеріалів.

У грудні 2019 року почато кримінальне провадження щодо розкрадання майна шляхом зловживання службовим становищем. У січні поліція отримала доступ до паперів «Київпастрансу» щодо його взаємовідносин із фірмами «Енергоспецремонт», «КП Спецавтоматика», ТОВ «Україна-Енергосервіс Лтд» і ТОВ «Форма». Зокрема, йшлося про реконструкцію трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод» та підряди «Київпастрансу», щодо якої отримували обидва учасники нинішнього тендеру.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button