У третині будинків Києва досі не ввімкнули опалення. Чому?
Кияни також скаржаться на поширену ситуацію, коли після підключення у частину квартир не надходить тепло.
Кияни також скаржаться на поширену ситуацію, коли після підключення у частину квартир не надходить тепло.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 23 днів. За цей час ми опублікували 26878 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/kyivenergo
Станом на друге листопада у Києві до опалення підключили лише 66% будинків, якими керують ОСББ, ЖБК та інші керівні компанії. Решта досі не подала відповідних заявок комунальному підприємству «Київтеплоенерго», повідомляє пресслужба КМДА.
Ввімкнути опалення у житловому будинку можна лише якщо обслуговуюча організація подасть заявку.
Водночас у КМДА запевняють, що до опалення підключено всі будинки, якими керують комунальні підприємства, а також майже всі дитсадки, школи й лікарні.
Під час запуску виникли й аварійні ситуації. У «Київтеплоенерго» запевняють, що над їх усуненням цілодобово працюють 35 спецбригад. З початку опалювального сезону усунули 900 пошкоджень тепломереж.
У Facebook-групі «Подоляночка» мешканці Подола скаржаться на відсутність опалення в кремих будинках, а також поширену ситуацію, коли у частину квартир не надходить тепло. Наприклад, опалення взагалі немає у будинках на вулиці Верхній Вал, 52 і на Оболонській, 35. Мешканці повідомляють, що лишали купу заявок, але марно.
Жителька Подолу Людмила повідомляє, що будинок підключили до опалення 16 жовтня, але тепло є лише в половині квартир. Після того, як заявки на усунення повітряних корків лишилися без відповіді, мешканці викликали сантехніка, який за 200 гривень і за 10 хвилин усунув проблему.
У КМДА радять питати про причини відсутності та терміни відновлення опалення (а також гарячої води) у Центральній диспетчерській із питань ЖКГ за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону), (044) 500-1557 (з мобільного) або на сайті. Також можна безкоштовно підключити послугу SMS-оповіщень про аварії на тепломережах.
У КМДА нагадують, що система теплопостачання Києва є однією з найбільших у Європі. Це комплекс із трьох потужних тепло- та теплоелектроцентралей, майже 200 котельних та понад 2,7 тисячі кілометрів теплових мереж.
Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті