Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/mistercat.official

Вночі четвертого листопада клієнти київської мережі Mister Cat отримали образливі пуш-повідомлення. Відправники стверджували, що «їм» не платять зарплату вже третій місяць, тож вони псують піцу.

Фото: facebook.com/didenkomark. Подібні скріншоти користувачі залишали на Facebook-сторінці Mister Cat, але зараз їх видалено

Мережа спершу відреагувала в Instagram-сторіз. «Сьогодні вночі трапився технічний збій мобільного додатку… Всім клієнтам невідомою особою було відправлено негативні повідомлення», – йшлося в заяві.

Згодом у Facebook компанія підкреслила: те, що сталося, було «спланованими зовнішніми хакерськими атаками». Клієнтам пообіцяли нарахувати по 50 гривень на бонусні рахунки, а також пригощати какао. Також запевнили, що посилять систему безпеки під час оновлення мобільного застосунку.

Офіційна заява компанії й не могла звучати інакше, зазначив у коментарі AIN.UA комунікаційний стратег Євгеній Зінгерман. Він вважає, що «хакерська атака» – це, найвірогідніше помста ображених співробітників.

«Навряд чи під “технічним збоєм” вони мали на увазі те, що збунтувався штучний інтелект. Компанія історично відома тим, наскільки погано вона справляється з подібними кризами. Можемо згадати, як вони відправляли всім абсолютно однакове повідомлення під час скандалу навколо вивіски на кінотеатрі “Київ”», – нагадує він.

Водночас експерт зазначає, що в мережі легко знайти багато негативних відгуків від співробітників компанії, які в більшості випадків і говорять про затримки зарплати.

«З великою часткою ймовірності це – помста одного або кількох скривджених співробітників через ставлення компанії до них. Не перший подібний скандал і ще одне нагадування про те, що не можна ображати людей, в яких є доступ до каналів комунікації бренду», – зауважує Зінгерман.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button