Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кадр із відеоблогу Юліана Чаплінського

Команда компанії А+С Україна, яка займається транспортним плануванням, створила криву затримок на дорогах Києва за 10 місяців – з початку 2020 року до першого листопада. Схожу на кардіограму схему опублікував директор компанії Дмитро Беспалов.

Дані про середньодобову затримку аналітики збирали щодня за допомогою ресурсу TomTom. Синя лінія демонструє тенденцію до збільшення затримок.

«Це не моя кардіограма, а середньодобові затримки по Києву за 2020 рік», – прокоментував директор А+С Україна Дмитро Беспалов.

Беспалов припускає, що зважаючи на цей тренд, Київ має всі шанси піднятися на друге місце в Європі за заторами і приблизно на сьоме у світі. У рейтингу TomTom 2019 року, Київ посідав 12-е місце у світі та третє в Європі.

Про механізми, які можуть зменшити рівень заторів у Києві Беспалов разом із іншими транспортними експертами розповів LIGA.net. Зокрема, міському голові радять:

  • скоротити рівень автомобілекористування – тобто переконати власників авто використовувати його не для 90% поїздок, як зараз, а в 30-50% поїздок, як в Європі. Цього можна досягти, наприклад, запровадженням щорічного оподаткування на автомобіль та платного в’їзду в центр міста;
  • покращувати громадський транспорт. Щоб він був привабливішим, його має бути більше, інтервали між рейсами мають скоротитися, вартість проїзду – зменшитися (наприклад, за рахунок вигідних проїзних);
  • змінити містобудівну політику, стимулюючи змішану забудову замість поділу на спальні та офісні райони;
  • розвивати велосипедну культуру.

Читайте також: «Їде чверть – платять усі»: транспортники пояснили, як всі містяни оплачують автомобілі

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button