Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Візуалізації: Tabasco

Національний музей історії України проводить ребрендинг. Нову візуальну концепцію безкоштовно розробило креативне агентство Tabasco.

Назву музею скоротили до абревіатури МІСТ (Музей ІСТорії). Літера М у логотипі символізує об’єднання лівого і правого берегів України, а також міст між минулим і майбутнім. Ключова теза концепції – «Історія – міст, який єднає минуле та майбутнє».

«Спадщиною радянської традиції стали жахливі абревіатури, котрі використовувати у житті просто нереально. Ніхто не скаже: “А чи не сходити нам завтра у НМІУ”? Але ж музей має бути визначним місцем, про яке хочеться говорити та згадувати. Недарма Метрополітен у Нью-Йорку називає себе Мет», – пояснює Олександр Смірнов, креативний директор Tabasco.

Основні кольори нового брендингу – жовто-зелений та блакитний. Додаткові кольори — зелений, помаранчевий, малиновий, чорний та бордовий.

Команда Tabasco також використала тему безкінечності. При розміщенні поряд різних поліграфічних об’єктів – візиток, постерів, бейджів тощо – створюється безперервний графічний ланцюг. Таким чином підкреслюється, що історія – це неперервна низка подій, пов’язаних між собою.

Для афіш використали нестандартне компонування тексту та ланцюгове розміщення зображень.

Ребрендинг розробляли креативники Світлана Горовенко та Вікторія Васильєва.

Нагадаємо, у вересні нову айдентику презентував Музей Михайла Булгакова в Києві.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button