Національний музей історії України отримав нову айдентику та скорочену назву
Назву музею скоротили до абревіатури МІСТ, що символізує міст між минулим і майбутнім.
Назву музею скоротили до абревіатури МІСТ, що символізує міст між минулим і майбутнім.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 114 днів. За цей час ми опублікували 27536 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

Візуалізації: Tabasco
Національний музей історії України проводить ребрендинг. Нову візуальну концепцію безкоштовно розробило креативне агентство Tabasco.

Назву музею скоротили до абревіатури МІСТ (Музей ІСТорії). Літера М у логотипі символізує об’єднання лівого і правого берегів України, а також міст між минулим і майбутнім. Ключова теза концепції – «Історія – міст, який єднає минуле та майбутнє».

«Спадщиною радянської традиції стали жахливі абревіатури, котрі використовувати у житті просто нереально. Ніхто не скаже: “А чи не сходити нам завтра у НМІУ”? Але ж музей має бути визначним місцем, про яке хочеться говорити та згадувати. Недарма Метрополітен у Нью-Йорку називає себе Мет», – пояснює Олександр Смірнов, креативний директор Tabasco.
Основні кольори нового брендингу – жовто-зелений та блакитний. Додаткові кольори — зелений, помаранчевий, малиновий, чорний та бордовий.

Команда Tabasco також використала тему безкінечності. При розміщенні поряд різних поліграфічних об’єктів – візиток, постерів, бейджів тощо – створюється безперервний графічний ланцюг. Таким чином підкреслюється, що історія – це неперервна низка подій, пов’язаних між собою.

Для афіш використали нестандартне компонування тексту та ланцюгове розміщення зображень.

Ребрендинг розробляли креативники Світлана Горовенко та Вікторія Васильєва.

Нагадаємо, у вересні нову айдентику презентував Музей Михайла Булгакова в Києві.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті