Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Вікіпедія

Керівника КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» повідомили про звільнення, а тендер на придбання дорогого позашляховика скасували. Про це повідомив міський голова Віталій Кличко.

17 листопада комунальне підприємство оголосило аукціон на придбання Toyota Land Cruiser Prado в одній із найдорожчих комплектацій Prestige+. Очікувана вартість складала майже 1,5 мільйона гривень.

Кличко зазначає, що всі закупівлі комунальних підприємств обов’язково узгоджуються з профільним департаментом та Департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА. Натомість, за його словами, керівництво «Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд» нікого не попередило про наміри придбати позашляховик – ані Дептранс, ані Департамент фінансового контролю, ані заступника голови КМДА, який відповідає за дорожньо-транспортну галузь.

Зазаначимо, що за дорожньо-транспортну галузь на посаді заступника голови КМДА відповідає колишній керівник «Київавтодору» Олександр Густєлєв. «Київавтодор» фігурував у кримінальних провадженнях щодо розкрадання коштів, зокрема під час капремонтів мостів. Також Густєлєв єдина відповідальна особа, яка уникнула звільнення після руйнування Шулявського мосту, хоча саме його вимагала звільнити професійна спільнота.

З лютого цього року, після смерті попереднього керівника, обов’язки директора «Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд» виконує Роман Лісневський.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button