Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/gustelev.pao

У 2020 році у Києві встановили 62 острівці безпеки, капітального і модульного типу. Із них 50 облаштовано «Київавтодором», ще 12 – у межах капітальних ремонтів вулиці Туполєва, проспектів Степана Бандери і Любомира Гузара. Про це повідомляє пресслужба КМДА.

Восени 2018 року набули чинності ДБН, які передбачають обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзджу частину з чотирма та більше смугами руху. За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, у Києві почали облаштовувати острівці у 2017 році і збираються продовжувати у 2021-му.

Острівці безпеки дозволяють пішоходу перейти широку вулицю у два етапи, зокрема, слідкувати лише за однією стороною проїжджої частини. Крім того, острівці звужують смуги руху, що не дозволяє автомобілісту розігнатися, а також розділяють смуги руху протилежних напрямків, що утруднює обгін і також сприяє безпеці водіїв.

У жовтні «Укравтодор» презентував новий стандарт засобів заспокоєння дорожнього руху, який додає до переліку острівці безпеки, бордюрні розширення, чокери та розділювальні смуги. Основою створення стандарту стала концепція Vision Zero («Нуль смертей»).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button