За рік у Києві встановили 62 острівці безпеки
Зокрема 12 острівців обладнали під час капремонтів вулиці Туполєва, проспектів Бандери і Гузара.
Зокрема 12 острівців обладнали під час капремонтів вулиці Туполєва, проспектів Бандери і Гузара.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У 2020 році у Києві встановили 62 острівці безпеки, капітального і модульного типу. Із них 50 облаштовано «Київавтодором», ще 12 – у межах капітальних ремонтів вулиці Туполєва, проспектів Степана Бандери і Любомира Гузара. Про це повідомляє пресслужба КМДА.
Восени 2018 року набули чинності ДБН, які передбачають обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзджу частину з чотирма та більше смугами руху. За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, у Києві почали облаштовувати острівці у 2017 році і збираються продовжувати у 2021-му.
Острівці безпеки дозволяють пішоходу перейти широку вулицю у два етапи, зокрема, слідкувати лише за однією стороною проїжджої частини. Крім того, острівці звужують смуги руху, що не дозволяє автомобілісту розігнатися, а також розділяють смуги руху протилежних напрямків, що утруднює обгін і також сприяє безпеці водіїв.
У жовтні «Укравтодор» презентував новий стандарт засобів заспокоєння дорожнього руху, який додає до переліку острівці безпеки, бордюрні розширення, чокери та розділювальні смуги. Основою створення стандарту стала концепція Vision Zero («Нуль смертей»).
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті