Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На Хрещатику біля київського Центрального універмагу на переході встановлюють зйомний острівець безпеки. Фотографії повідомив Дмитро Жовтенко у спільноті «Білий велосипед» у Facebook.

Облаштування переходу острівцем безпеки біля ЦУМу стало можливим завдяки реалізації проєкту Громадського бюджету Urban Crew, який переміг у 2017 році.

Лідер команди Urban Crew Влад Самойленко розповів «Хмарочосу», що довгий час встановлення острівця безпеки саме біля ЦУМу не знаходило фінального розуміння з боку чиновників, зокрема, Департаменту транспортної інфраструктури та Департаменту містобудування та архітектури КМДА. «Київавтодор» більше півроку гальмував процес реалізації проєкту. Нагадаємо, Київську міську державну адміністрацію очолює Віталій Кличко, також йому підпорядковуються всі комунальні підприємства міста.

До того ж, за словами Самойленка, довгий час Центр організації дорожнього руху та інвестор – компанія Еста Холдинг, на балансі якої знаходиться підземний перехід, не могли розібратися хто встановить острівець безпеки та за які гроші. Оскільки проєкт повинні були реалізувати в 2018 році, то, відповідно, його фінансування з бюджету треба було освоїти саме в цей період.

Місяць тому біля ЦУМу почав працювати підземний перехід, який був закритий на реконструкцію в 2016 році. Підземний перехід на Хрещатику перекрили у 2016 році, після чого у квітні 2017 року там облаштували перший наземний перехід на центральній вулиці Києва.

Нагадаємо, у 2020 році у Києві встановили 62 острівці безпеки, капітального і модульного типу. Із них 50 облаштовано «Київавтодором», ще 12 – у межах капітальних ремонтів вулиці Туполєва, проспектів Степана Бандери і Любомира Гузара.

Восени 2018 року набули чинності ДБН, які передбачають обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзджу частину з чотирма та більше смугами руху.

Фото: facebook.com/yellowkiev

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button