Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23471 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

 

На вулиці Хрещатик біля київського ЦУМу почав працювати підземний перехід, який був закритий на реконструкцію в 2016 році, повідомляє Вечірній Київ. Наземний перехід поряд працює паралельно.

У 2012 році підземний перехід на перетині вулиць Хрещатик і Богдана Хмельницького передали на баланс інвесторів – компанії Еста Холдинг. Ті зіштовхнулися з проблемою облаштування його для маломобільних людей. Перехід надто глибокий для встановлення пандусу – з відповідним кутом нахилу той мав би починатися біля будівлі КМДА.

Підземний перехід на Хрещатику перекрили у 2016 році, після чого у квітні 2017 року там облаштували перший наземний перехід на центральній вулиці Києва.

Наприкінці вересня 2019-го у Департаменті транспорту та інфраструктури КМДА заявили, що підземний перехід  не відкриватимуть, оскільки підземні переходи як такі «незручні та неінклюзивні».

Втім, на початку листопада Микола Поворозник, перший заступник голови КМДА, повідомив, що перехід таки введуть в експлуатацію на початку лютого 2020 року, адже його ремонтували за кошти приватного інвестора. При цьому наземний перехід обіцяли залишити.

Натомість у «Київавтодорі» закликали прибрати наземний перехід – мовляв, перехід через восьмисмугову магістраль небезпечний для пішоходів і затримує автомобілі.

Urban initiatives crew подала на цьогорічний Громадський бюджет проєкт облаштування велопаркінгу в підземному переході на Хрещатику.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button