Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

«У Києві всі спізнюються», – таку характеристику столиці часто можна почути від мешканців інших міст.  Київський трафік справді славиться типовим збільшенням заторів у робочі дні, особливо в години пік.

Геоінформаційний аналітик Тарас Кадук на основі відкритих даних Uber проаналізував затримки руху міського транспорту в Києві до і після локдауну – з першого січня по 31 березня 2020 року. Дослідження ще раз показало, що в будні затримки досягають свого піку о 8 ранку та о 6 вечора. Посеред тижня вечірня затримка перевищує 100%.

Як наслідок, отримуємо наступну візуалізацію київського трафіку в типовий робочий день:

Із цього можна зробити висновок, що о 8 ранку найсильніший рух можна спостерігати головних магістралях і мостах, коли люди їдуть із окраїн в центр міста. Натомість увечері трафік інтенсифікується близько 18:00 години в центрі міста. У цей момент ситуація, коли безліч автівок намагаються повернутися на околиці, межує з транспортним колапсом.

Читайте також: Як зменшити затримку київського громадського транспорту? (дослідження)

Дослідник також визначив вулиці з найбільшими денними і вечірніми затримками.

Приміром, на Ярославовому Валу, Великій Житомирській, вулиці Антоновича і Басейній денна затримка становить більше 100%.

При цьому на проспекті Леся Курбаса о 8 ранку затримка суттєво перевищує 200%, а на проспектах Перемоги, Романа Шухевича, Валерія Лобановського, Кирилівській і Васильківській вулицях – 100%.

О 18 годині позначку 150% затримки долають Велика Васильківська, проспект Степана Бандери і бульвар Лесі Українки.

Дані Uber також показують, що внаслідок карантинних заходів середня затримки знизилася з 60 до 20%.

«Прикрий момент візуалізації в тому, що дані трохи застарілі. Після 31 березня Uber не оновлював їх. Втім, якщо патерни заторів у місті не дуже змінюються, то загалом навіть ці сталі дані можна використовувати для аналізу місць і випадків, в яких трафік найбільше блокується, – вважає Кадук. – Наразі хотілося би отримати від Uber актуалні дані і провести ще один “свіжий” аналіз».

Нагадаємо, що команда компанії А+С Україна, яка займається транспортним плануванням, нещодавно створила криву затримок на дорогах Києва за десять місяців – з початку 2020 року до першого листопада. Згідно з цими даними, Київ має всі шанси піднятися на друге місце в Європі за заторами і приблизно на сьоме у світі. У  2019 року в рейтингу TomTom Київ посідав 12-е місце у світі та третє в Європі.

Читайте також: Чому київський транспорт досі в поганому стані та як це змінити?

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 73 днів. За цей час ми опублікували 27239 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button