«У Києві всі спізнюються», – таку характеристику столиці часто можна почути від мешканців інших міст. Київський трафік справді славиться типовим збільшенням заторів у робочі дні, особливо в години пік.
Геоінформаційний аналітик Тарас Кадук на основі відкритих даних Uber проаналізував затримки руху міського транспорту в Києві до і після локдауну – з першого січня по 31 березня 2020 року. Дослідження ще раз показало, що в будні затримки досягають свого піку о 8 ранку та о 6 вечора. Посеред тижня вечірня затримка перевищує 100%.
Як наслідок, отримуємо наступну візуалізацію київського трафіку в типовий робочий день:
Із цього можна зробити висновок, що о 8 ранку найсильніший рух можна спостерігати головних магістралях і мостах, коли люди їдуть із окраїн в центр міста. Натомість увечері трафік інтенсифікується близько 18:00 години в центрі міста. У цей момент ситуація, коли безліч автівок намагаються повернутися на околиці, межує з транспортним колапсом.
Читайте також: Як зменшити затримку київського громадського транспорту? (дослідження)
Дослідник також визначив вулиці з найбільшими денними і вечірніми затримками.
При цьому на проспекті Леся Курбаса о 8 ранку затримка суттєво перевищує 200%, а на проспектах Перемоги, Романа Шухевича, Валерія Лобановського, Кирилівській і Васильківській вулицях – 100%.
О 18 годині позначку 150% затримки долають Велика Васильківська, проспект Степана Бандери і бульвар Лесі Українки.
Дані Uber також показують, що внаслідок карантинних заходів середня затримки знизилася з 60 до 20%.
«Прикрий момент візуалізації в тому, що дані трохи застарілі. Після 31 березня Uber не оновлював їх. Втім, якщо патерни заторів у місті не дуже змінюються, то загалом навіть ці сталі дані можна використовувати для аналізу місць і випадків, в яких трафік найбільше блокується, – вважає Кадук. – Наразі хотілося би отримати від Uber актуалні дані і провести ще один “свіжий” аналіз».
Нагадаємо, що команда компанії А+С Україна, яка займається транспортним плануванням, нещодавно створила криву затримок на дорогах Києва за десять місяців – з початку 2020 року до першого листопада. Згідно з цими даними, Київ має всі шанси піднятися на друге місце в Європі за заторами і приблизно на сьоме у світі. У 2019 року в рейтингу TomTom Київ посідав 12-е місце у світі та третє в Європі.
Читайте також: Чому київський транспорт досі в поганому стані та як це змінити?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті