Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


На Шулявському шляхопроводі сьогодні впали три опори освітлення. Рух транспорту через міст заблокований. Фото опублікував у Facebook Сергій Грішин.

На фото видно, що електроопори пошкодили автомобілі. Через ситуацію на шляхопроводі утворився затор, який тягнеться з проспекту Валерія Лобановського до вулиці Олени Теліги.

Через інцидент затримується рух тролейбусів  №22, 27, 30 42.

На місці працює поліція. У зв’язку з падінням стовпів лінії електропередач на рух обмежено у напрямку метро «Дорогожичі».

У лютому 2017 року Шулявський шляхопровід частково обвалився і в липні 2018 року Київська міська державна адміністрація затвердила проєкт його реконструкції. Згідно з ним, вартість робіт — трохи більше 830 мільйонів гривень.

Роботи з демонтажу старого мосту почалися в березні 2019 року. У жовтні встановили основну частину шляхопроводу над проспектом Перемоги. Того ж місяця вартість реконструкції перевищила мільярд гривень. За словами Віталія Кличка, вартість будівництва мосту залишилася тією ж, але «ми не розраховували, що нам доведеться переносити колектор і теплову мережу, розташовані біля мосту».

В жовтні 2019 року суд зобов’язав НАБУ розслідувати закупівлю КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва» послуг по реконструкції Шулявського шляхопроводу на суму один мільярд гривень у підрядників – ТОВ «Північно-Український будівельний альянс», ТОВ «Укрбуд Інвест» і ТОВ «Укрбуд Девелопмент». У заяві про вчинення злочину йдеться, що глава КМДА Віталій Кличко через закупівлю сприяв в отриманні вигоди Максиму Микитасю.

Зазначимо, що за дорожньо-транспортну галузь на посаді заступника голови КМДА відповідає колишній керівник «Київавтодору» Олександр Густєлєв. «Київавтодор» фігурував у кримінальних провадженнях щодо розкрадання коштів, зокрема під час капремонтів мостів. Також Густєлєв єдина відповідальна особа, яка уникнула звільнення після руйнування Шулявського мосту, хоча саме його вимагала звільнити професійна спільнота.

За даними руху «Чесно», станом на березень 2020 року, вартість реконструкції наблизилася до двох мільярдів гривень.

Фото: Сергій Грішин, Віталій Селик

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button