Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24991 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Nico Benedickt, Unsplash

У 2020 році українські номери отримали 85,5 тисяч нових легкових автомобілів, що на 3% менше за показник 2019 року, повідомляє Укравтопром.

Найбільше падіння фіскували у квітні – мінус 47%. Натомість у січні та лютому ринок виростав відповідно на 34% та 21% порівняно з аналогічними періодами попереднього року. Найпопулярніші марки автомобілів – Renault, Toyota, Kia, Skoda та Hyundai.

В асоціації автомобілевиробників вважають, що причиною цього є вкрай низька споживча активність на ринку нових автомобілів, що склалася ще до пандемії COVID-19.

Таку ситуацію викликала низка чинників: падіння купівельної спроможності населення, орієнтованого на сегмент недорогих автомобілів, а також політика лібералізації імпорту вживаних автівок, «яка кардинально змінила структуру попиту на авторинку України».

В Укравтопромі також зауважують, що в порівнянні з іншими європейськими ринками падіння автопродажів в Україні не виглядає так драматично.

Зазначимо, близько п’яти років тому українці почали активно привозити автомобілі з США, і зрештою їхній імпорт перевершив навіть кількість машин, що привозять з ЄС.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button