За рік українці купили на 3% менше нових автомобілів. Чому?
Таку ситуацію викликала, зокрема, політика лібералізації імпорту вживаних автівок.
Таку ситуацію викликала, зокрема, політика лібералізації імпорту вживаних автівок.
Фото: Nico Benedickt, Unsplash
У 2020 році українські номери отримали 85,5 тисяч нових легкових автомобілів, що на 3% менше за показник 2019 року, повідомляє Укравтопром.
Найбільше падіння фіскували у квітні – мінус 47%. Натомість у січні та лютому ринок виростав відповідно на 34% та 21% порівняно з аналогічними періодами попереднього року. Найпопулярніші марки автомобілів – Renault, Toyota, Kia, Skoda та Hyundai.
В асоціації автомобілевиробників вважають, що причиною цього є вкрай низька споживча активність на ринку нових автомобілів, що склалася ще до пандемії COVID-19.
Таку ситуацію викликала низка чинників: падіння купівельної спроможності населення, орієнтованого на сегмент недорогих автомобілів, а також політика лібералізації імпорту вживаних автівок, «яка кардинально змінила структуру попиту на авторинку України».
В Укравтопромі також зауважують, що в порівнянні з іншими європейськими ринками падіння автопродажів в Україні не виглядає так драматично.
Зазначимо, близько п’яти років тому українці почали активно привозити автомобілі з США, і зрештою їхній імпорт перевершив навіть кількість машин, що привозять з ЄС.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті