Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Nico Benedickt, Unsplash

У 2020 році українські номери отримали 85,5 тисяч нових легкових автомобілів, що на 3% менше за показник 2019 року, повідомляє Укравтопром.

Найбільше падіння фіскували у квітні – мінус 47%. Натомість у січні та лютому ринок виростав відповідно на 34% та 21% порівняно з аналогічними періодами попереднього року. Найпопулярніші марки автомобілів – Renault, Toyota, Kia, Skoda та Hyundai.

В асоціації автомобілевиробників вважають, що причиною цього є вкрай низька споживча активність на ринку нових автомобілів, що склалася ще до пандемії COVID-19.

Таку ситуацію викликала низка чинників: падіння купівельної спроможності населення, орієнтованого на сегмент недорогих автомобілів, а також політика лібералізації імпорту вживаних автівок, «яка кардинально змінила структуру попиту на авторинку України».

В Укравтопромі також зауважують, що в порівнянні з іншими європейськими ринками падіння автопродажів в Україні не виглядає так драматично.

Зазначимо, близько п’яти років тому українці почали активно привозити автомобілі з США, і зрештою їхній імпорт перевершив навіть кількість машин, що привозять з ЄС.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button