За рік українці купили на 3% менше нових автомобілів. Чому?
Таку ситуацію викликала, зокрема, політика лібералізації імпорту вживаних автівок.
Таку ситуацію викликала, зокрема, політика лібералізації імпорту вживаних автівок.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24991 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У 2020 році українські номери отримали 85,5 тисяч нових легкових автомобілів, що на 3% менше за показник 2019 року, повідомляє Укравтопром.
Найбільше падіння фіскували у квітні – мінус 47%. Натомість у січні та лютому ринок виростав відповідно на 34% та 21% порівняно з аналогічними періодами попереднього року. Найпопулярніші марки автомобілів – Renault, Toyota, Kia, Skoda та Hyundai.
В асоціації автомобілевиробників вважають, що причиною цього є вкрай низька споживча активність на ринку нових автомобілів, що склалася ще до пандемії COVID-19.
Таку ситуацію викликала низка чинників: падіння купівельної спроможності населення, орієнтованого на сегмент недорогих автомобілів, а також політика лібералізації імпорту вживаних автівок, «яка кардинально змінила структуру попиту на авторинку України».
В Укравтопромі також зауважують, що в порівнянні з іншими європейськими ринками падіння автопродажів в Україні не виглядає так драматично.
Зазначимо, близько п’яти років тому українці почали активно привозити автомобілі з США, і зрештою їхній імпорт перевершив навіть кількість машин, що привозять з ЄС.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті