Парк Хай-Лайн в Мангеттені подовжать до залізничної станції
Парк продовжать до вокзалу Мойніган, який спроєктували як розширення Пенсільванського вокзалу.
Парк продовжать до вокзалу Мойніган, який спроєктували як розширення Пенсільванського вокзалу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Нью-Йорку планують будівництво естакади довжиною 366 метрів, яка з’єднає парк Хай-Лайн (The High Line) в Мангеттені з недавно розширеним Пенсільванським вокзалом, повідомляє Dеzeen.
Буде побудований перехід, який з’єднає Хай-Лайн з новим залізничним вокзалом Мойніган (Moynihan). Він спроєктований як розширення до Пенсільванського вокзалу архітектурним бюро SOM. Пішохідна доріжка дозволить переходити прямо від бульвару до вокзалу, уникаючи жвавих доріг.
Також доріжка може з’єднуватися з парком на набережній. Пірс, який знаходиться на набережній, в даний час є буксирною станцією, де Управління поліції Нью-Йорка зберігає автомобілі, конфісковані за незаконну парковку. Губернатор штату Ендрю Куомо планує закрити його і перетворити цей район в прибережний парк на річці Гудзон.
Будівництво в цьому районі фінансується як приватними, так і державними організаціями, в тому числі фірмою з нерухомості Brookfield Property Group. Розширення Хай-Лайн буде частиною забудови Брукфілда на Західному Манхеттені.
Парк був закритий на чотири місяці минулого року через пандемію коронавірусу. Тепер, щоб потрапити в парк на одну годину, треба купити квиток. Хай-Лайн облаштували зеленими маркерами, створеними для заохочення соціального дистанціювання.
Хай-Лайн – надземний парк в Середньому і Нижньому Мангеттені, в районах Мітпекінг і Челсі, на висоті десять метрів від землі, розбитий на місці надземної залізниці.
Залізнична гілка була закрита у 1980-х роках. У 1990-х було вирішено трансформувати шляхи в паркову алею. У 2004 і 2005 роках виділили 50 мільйонів доларів на створення парку. Крім того, залізниця остаточно втратила свій статус і була видалена з реєстру Федеральної служби наземного транспорту США. Будівельні роботи почалися в 2006 році, а відкриття першої секції – восьмого червня 2009 року.
Фото: Iwan Baan
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті