Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


У 2021 році планують завершити реконструкцію Пейзажної алеї і капітальний ремонт проспекту Степана Бандери, а також продовжать будівництво Подільського мостового переходу, повідомляє пресслужба КМДА.

Крім того, продовжиться будівництво Великої Кільцевої дороги на ділянках від проспекту Рокоссовського до вулиці Богатирської та від вулиці Богатирської до проспекту Оболонського, капремонт вулиць Чорнобильської, Борщагівської тощо.

Також обіцяють розпочати ремонт і нових об’єктів. Зокрема, це капітальний ремонт вулиці Милославської, переданої у 2020 році на баланс столиці ділянки Кільцевої дороги від вулиці Ватутіна до Одеської площі, вулиці Льва Толстого та шляхопроводу через залізницю на цій же вулиці.

Оновлення Хрещатика матиме комплексний характер. Наразі розробляється проєктна документація капітального ремонту вулиці, роботи над якою виконуються в дві стадії: «Проєкт» та «Робоча документація». У 2021 планується капремонт інженерних мереж, зокрема колектора дощової каналізації та комунікаційного колектора, а також замінять покриття тротуарів і дороги. Також на Хрещатику облаштують додаткові наземні пішохідні переходи – на перетині з вулицею Прорізною і на перетині з вулицею Михайлівською – та мережі відеоспостереження.

За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, щодо влаштування велоінфраструктури на Хрещатику є кілька варіантів: велосмуги на проїжджій частині і велодоріжки на тротуарі. На сьогодні остаточне рішення не прийнято.

«У цьому питанні не тільки автовласники і пішоходи мають полярні думки, а й навіть у представників велоспільноти відсутнє єдине бачення. Тому це питання ще відкрите», – зазначив Густєлєв.

Він додав, що через ситуацію з коронавірусом, остаточне рішення щодо виконання робіт з капітального ремонту Хрещатика саме у 2021 році залишається відкритим – багато буде залежати від епідеміологічної ситуації в країні. Інші роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту дорожньо-транспортної інфраструктури обіцяють розпочати, як тільки дозволять погодні умови.

Читайте також: 4 мільярди гривень і 5 років на ремонти: чому в Києві досі нема європейських вулиць?

Фото: facebook.com/kievavtodor

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button