Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23649 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Президент США Джо Байден планує замінити весь урядовий автопарк американськими електромобілями «з нульовими викидами», повідомляє CNBC.

Байден на брифінгу не уточнив, упродовж якого часу планується заміна автопарку, проте зазначив, що цей крок забезпечить американців мільйоном нових робочих місць в автоіндустрії. Заміна автопарку відбудеться у рамках нещодавно оголошеної програми «Купуй американське».

Також президент США має намір змінити правило про наявність в автотранспортних засобах не менше 50% деталей американського виробництва.

У США збираються лише кілька повністю електричних автомобілів: Tesla, General Motors і Nissan Motor. Ford Motor та інші компанії оголосили про таку перспективу лише в майбутньому.

Новиною поділився у себе на Facebook-сторінці міністр інфраструктури України Владислав Криклій. У дописі йдеться, що український уряд «з подібною ініціативою насправді навіть трохи випередив» США. Він розповів про старт для уряду та інших центральних органів виконавчої влади переходу на екологічний транспорт, закріпивши посилання на відповідну постанову.

Фото: Сhuttersnap, unsplash.com

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button