Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


У 1956 році Конгрес США прийняв Закон про федеральні автостради — програму вартістю 25 мільярдів доларів, що поклала початок створенню системи автомагістралей між штатами. Історик Пітер Нортон вважає, що реалізація цього закону залишила після себе «жахливу спадщину» в десятках американських міст, пише Bloomberg.

Нещодавно лідер більшості в Сенаті Чак Шумер оприлюднив закон, який змінить цю формулу інфраструктури, пропонуючи мільярди федеральних доларів для міст, які бажають знести ці міські магістралі. Пакет витрат на суму понад 435 мільярдів доларів, включає пілотну програму на десять мільярдів доларів, яка надасть кошти громадам для вивчення транспортної інфраструктури, що розділила райони за расовою і економічною ознаками, а також для потенційних змін або видалення магістралей.

Організація «Конгрес за новий урбанізм» (CNU) допомогла написати текст законопроекту. CNU входить в число адвокаційних організацій, які лобіюють усунення міських магістралей. Вони раз на два роки виступають зі звітом, що включає огляд автострад, які активісти найбільше хочуть бачити закритими.

Піт Буттіджіч, призначений президентом Джо Байденом на пост глави Міністерства транспорту, відкрито заявляв про шкоду, яку транспортні проєкти спричиняли в минулому. Він нарікав про расову сегрегацію, а також ізольованість певних груп населення, яку спровокували магістралі. За його словами, в адміністрації Байдена виправлятимуть ці помилки.

Видалити шосе навряд чи можна швидко або простим рішенням. Спроба Бостона перенести перевантажену Центральну магістраль під землю і возз’єднати райони, стала сумно відомою через тривалі затримки і додаткові витрати. А деякі співтовариства, що знаходяться в тіні автомагістралей, які підлягають видаленню, висловили занепокоєння відносно можливих наслідків.

Зокрема, жителі Нового Орлеана заперечували проти дослідження 2014 року з видалення швидкісної автомагістралі Клейборн. Воно включало рендеринг, що показував будівлі, які не відповідають існуючому району – це викликало побоювання з боку місцевих жителів щодо переселення.

Історично несправедлива політика в галузі транспорту і планування залишила безліч перешкод, які необхідно усунути, каже міська планувальниця з Каліфорнії Дестіні Томас. За її словами, аби федеральна програма переобладнання автомагістралей стала ефективною, потрібні різні «заходи підтримки», включаючи участь соціальних працівників, експертів в області психології і захисників житла. Вона підкреслила, що прийняття законопроєкту стане лише першим кроком в усуненні нерівності у сфері транспорту і транспортної інфраструктури.

Читайте також: «Шумно, брудно і незручно»: як автомагістралі змінили американські міста?

Фото: Upal Patel, unsplash.com

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button