На Хрещатику проєктуватимуть смуги громадського транспорту
У ході проєктування вирішили врахувати ширину крайньої лівої смуги руху на Хрещатику в обидві сторони 2,75 метри.
У ході проєктування вирішили врахувати ширину крайньої лівої смуги руху на Хрещатику в обидві сторони 2,75 метри.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У рамках капітального ремонту Хрещатика на вулиці можуть облаштувати смуги громадського транспорту. Протокол наради з питань визначення схеми організації дорожнього руху в проєкті капремонту Хрещатика на своїй сторінці в Facebook опублікував киянин Сергій Пасюта.
На нараді розглянули питання щодо ширини смуг руху на головній вулиці Києва та влаштування смуг руху маршрутного транспорту на Хрещатику, між вулицями Трьохсвятительською та Михайлівською (з парної сторони) та між бульваром Тараса Шевченка та вулицею Богдана Хмельницького (з непарної сторони).
У протоколі вказується, що на нараді вирішили врахувати ширину крайньої лівої смуги руху на Хрещатику в обидві сторони 2,75 метри. Щодо влаштування смуг руху маршрутного транспорту, то їх планують облаштувати між вулицями Трьохсвятительською та Михайлівською (з парної сторони) та між бульваром Тараса Шевченка та вулицею Богдана Хмельницького (з непарної сторони).
Представник Інституту «Київдормістпроект», яке розробляє проєкт для ремонтних робіт, Володимир Щербина висловився щодо можливості облаштування на тротуарній частині Хрещатику двосторонніх велодоріжок. Однак в резолютивній частині документу висновків щодо велодоріжки не опубліковано. Натомість Департаменту транспортної інфраструктури КМДА доручено проведення наради з розгляду цього питання.
Нагадаємо, у ході ремонту Хрещатику мають замінити замінити покриття пішохідної зони на нове з натурального каменю, встановити нове LED-освітлення, облаштувати ліфти для маломобільних людей, висадити дерева, облаштувати велоінфраструктуру і нанести кілька нових наземних пішохідних переходів.
Також там обіцяють облаштувати кілька наземних пішохідних переходів через вулицю на рівні з проїзною частиною – один із них буде на розі з вулицею Прорізною, інший – з Інститутською. Перехід біля Бессарабки поки викликає сумніви через складність руху на перехресті. Нагадаємо, два роки тому через Хрещатик облаштували перший наземний перехід.
Утім остаточного проєкту на сьогодні ще немає, а початок ремонтних робіт прогнозують не раніше, ніж через рік.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті