У приміських маршрутках подорожчав проїзд. Невдовзі очікують нову хвилю підняття тарифів
Пасажири все одно користуватимуться маршрутками, оскільки в області майже немає альтернатив, крім придбання особистого автомобіля.
Пасажири все одно користуватимуться маршрутками, оскільки в області майже немає альтернатив, крім придбання особистого автомобіля.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Низка приватних приміських перевізників з 5-6 лютого підняла вартість проїзду, повідомляє Сьогодні за посиланням на дані Асоціації перевізників Київської області.
В Асоціації перевізників пояснюють, що ці тарифи обґрунтували ще у 2018 році, але відтягували через брак грошей у пасажирів.
«Зрозуміло, що зараз у жителів області грошей більше не стало. Але ми теж не в найкращих умовах. Нам доводиться працювати під час пандемії, коли обмежена кількість місць у маршрутках, а пасажиропотік впав до 50%. Пальне стрімко дорожчає. Машини заправляються на певний пробіг, і їм просто не вистачає палива при нинішніх погодних умовах», – пояснюють в одній із компаній, яка працює в Київській області.
Водночас пасажир Дмитро Струков, який їздить із Петропавлівської Борщагівки, зауважує, що водії маршруток набирають повний салон пасажирів, хоча карантинні обмеження передбачають заповненість лише зі кількістю сидячих місць.
В Асоціації повідомили, що після того, як перевізники надали свої розрахунки Київській обладміністрації, до чотирьох із них виникли питання через зависокі тарифи. До 14 лютого Асоціація та ОДА перевірятиме, наслільки аргументовані розрахунки цих компаній. Менше з тим, голова Асоціації перевізників Олексій Павленко заявляє, що після 14 лютого подорожчає набагато більше маршруток.
Директор «Інституту міста» Олександр Сергієнко зазначає, що пасажири все одно користуватимуться маршрутками, оскільки в області майже немає альтернатив, крім придбання особистого автомобіля. Він вважає, що ситуація була б іншою, якби в області повноцінно працювали комунальні перевізники. Сергієнко також вважає, що потрібно міняти підхід – виставляти на конкурс не маршрут, а кількість перевезень пасажирів. Докладніше про такий підхід читайте в матеріалі «Хмарочоса».
Читайте також: Транспортні експерти розкритикували законопроєкт, покликаний «завершити еру старих маршруток»
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті