Мережа «Сільпо» розмістила білборди з освідченнями в коханні до конкурентів (фото)
Часом у рекламі маркетологи роблять акцент на доброзичливості до конкурентів – подібні кроки можуть викликати в клієнтів дуже сильні емоції.
Часом у рекламі маркетологи роблять акцент на доброзичливості до конкурентів – подібні кроки можуть викликати в клієнтів дуже сильні емоції.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26306 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: пресслужба Сільпо
До Дня святого Валентина, який святкують 14 лютого, мережа супермаркетів «Сільпо» розмістила перед магазинами конкурентів рекламні щити з освідченнями в коханні цим брендам.
Так, на білборді перед АТБ написано «АТБ, ми любимо тебе», біля Еко-маркету можна побачити зізнання «Еко, наша любов недалеко», біля Варусу – «Варус, ти даєш нам парус», біля Білли – «Білла, забути тебе несила».
У 2019 році Верховна Рада підтримала законопроєкт, який дозволяє згадувати в рекламі назви і продукцію брендів-конкурентів. Чимало міжнародних брендів вдаються до цього: наприклад, Samsung випускала ролики, в яких висміювала айфони Apple. У Києві під час відкриття першого магазину ІКЕА мережа «Епіцентр» розмістила білборди з іронічною варіацією логотипу та слогану шведського ритейлера.
Але часом маркетологи роблять акцент на доброзичливості – так, коли McDonald’s запустив акцію й перераховував кошти з продажу бігмаків на лікування онкохворих дітей, Burger King призупинив продаж свого популярного бургера та закликав піти купити бігмак у Макдональдсі. Подібні кроки можуть викликати в клієнтів дуже сильні емоції.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті