Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба Сільпо

До Дня святого Валентина, який святкують 14 лютого, мережа супермаркетів «Сільпо» розмістила перед магазинами конкурентів рекламні щити з освідченнями в коханні цим брендам.

Так, на білборді перед АТБ написано «АТБ, ми любимо тебе», біля Еко-маркету можна побачити зізнання «Еко, наша любов недалеко», біля Варусу – «Варус, ти даєш нам парус», біля Білли – «Білла, забути тебе несила».

У 2019 році Верховна Рада підтримала законопроєкт, який дозволяє згадувати в рекламі назви і продукцію брендів-конкурентів. Чимало міжнародних брендів вдаються до цього: наприклад, Samsung випускала ролики, в яких висміювала айфони Apple. У Києві під час відкриття першого магазину ІКЕА мережа «Епіцентр» розмістила білборди з іронічною варіацією логотипу та слогану шведського ритейлера.

Але часом маркетологи роблять акцент на доброзичливості – так, коли McDonald’s запустив акцію й перераховував кошти з продажу бігмаків на лікування онкохворих дітей, Burger King призупинив продаж свого популярного бургера та закликав піти купити бігмак у Макдональдсі. Подібні кроки можуть викликати в клієнтів дуже сильні емоції.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button