Чому досі не відкрили рух Подільським мостом?
Спочатку Віталій Кличко обіцяв запустити рух мостом до кінця 2020 року, але нещодавно він озвучив нову дату – до літа 2021.
Спочатку Віталій Кличко обіцяв запустити рух мостом до кінця 2020 року, але нещодавно він озвучив нову дату – до літа 2021.
Фото: Подільський міст (КМДА)
Мер Києва Віталій Кличко обіцяв запустити рух автомобілів новим Подільським мостовим переходом через Дніпро до кінця 2020 року. Станом на кінець лютого 2021 року він так і не виконав обіцянку.
Причинами зриву строків є епідемія коронавірусу, карантин та спротив мешканців Русанівських садів, пояснюють в КМДА. Проте ці причини не заважали високим темпам робіт на мосту впродовж 2020 року до кінця місцевих виборів у жовтні, пише «Європейська правда».
Новий активний етап будівництва мосту почався у 2017 році. З того часу депутати Київради щорічно закладали у бюджет міста сотні мільйонів гривень на роботи. До кінця 2020 року на будівництво Подільського мостового переходу витратили 8,8 мільярдів гривень. Видання зазначає, що після перемоги на виборах, у листопаді та грудні, роботи на окремих ділянках інфраструктурного об’єкта зупинилися.
Упродовж 2019-2020 років обіцянки відкрити рух автомобільного транспорту Подільським мостом стали ключовим пунктом передвиборчої програми Кличка. Під час онлайн-брифінгів щодо ситуації з коронавірусом у столиці він щонайменше п’ять разів згадував про міст. З наближенням кінця року ставало дедалі очевидніше, що пустити рух автівок мостом у встановлені терміни не встигнуть. Генеральний підрядник, компанія «Еко-буд-трейд», зірвала строки виконання робіт, розповідає голова ГО «Рада з урбаністики Києва» Віталій Селик.
Про зрив термінів будівництва свідчить великий обсяг невиконаних робіт на проміжку від дамби Русанівських садів до залізниці: не прокопані тунелі під майбутній метрополітен, не насипана автодорожна частина. На межі Русанівських садів міст має перейти у шляхопровід над залізничними коліями між станціями «Троєщина» та «Троєщина-2». Після цього проєкт передбачає облаштування місцевих проїздів у напрямках вулиць Оноре де Бальзака та Алішера Навої. Для цього потрібно узгодити проєкт з «Укрзалізницею», що досі не зроблено.
Щоб запустити хоча б якийсь рух мостом столична влада бачила єдиний варіант – облаштування заїзду та з’їзду на лівому березі вулицею Центральною садовою на Русанівських садах, що призвело б до заторів на Русанівських садах, Микільській слобідці та біля станції метро «Лівобережна».
У «Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд» назвали три причини уповільнення темпів виконання робіт: запобіжні заходи та обмеження, пов’язані із запобіганням розповсюдженню Covid-19, та пов’язані з ними ускладнення в роботі з постачальниками будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; хвороба спеціалістів, що будували об’єкт, у тому числі з Бельгії; блокування мешканцями Русанівських садів руху вантажного і технологічного транспорту до будмайданчика.
Представники громадськості впевнені, що рух великогабаритної техніки Центральною садовою – це провокація генпідрядника з метою подальшого звинувачення садоводів у затримці будівництва моста.
Відкрити рух на Русанівські сади ще до виборів Кличко хотів з двох причин. Перша – обіцянка, друга – інтереси забудовників.
Зараз виконуються будівельні роботи на ділянці від дамби Русанівських садів до залізниці. У «Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд» кажуть, що термін повного завершення робіт буде залежати від обсягів та строків фінансування об’єкта. Зокрема, на 2021 рік програмою економічного і соціального розвитку Києва на будівництво об’єкта передбачене фінансування в обсязі 716,672 мільйони гривень.
Нещодавно Кличко озвучив нову дату відкриття мосту – до літа 2021 року.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті