Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Подільський міст (КМДА)

Мер Києва Віталій Кличко обіцяв запустити рух автомобілів новим Подільським мостовим переходом через Дніпро до кінця 2020 року. Станом на кінець лютого 2021 року він так і не виконав обіцянку.

Причинами зриву строків є епідемія коронавірусу, карантин та спротив мешканців Русанівських садів, пояснюють в КМДА. Проте ці причини не заважали високим темпам робіт на мосту впродовж 2020 року до кінця місцевих виборів у жовтні, пише «Європейська правда».

Новий активний етап будівництва мосту почався у 2017 році. З того часу депутати Київради щорічно закладали у бюджет міста сотні мільйонів гривень на роботи. До кінця 2020 року на будівництво Подільського мостового переходу витратили 8,8 мільярдів гривень. Видання зазначає, що після перемоги на виборах, у листопаді та грудні, роботи на окремих ділянках інфраструктурного об’єкта зупинилися.

Упродовж 2019-2020 років обіцянки відкрити рух автомобільного транспорту Подільським мостом стали ключовим пунктом передвиборчої програми Кличка. Під час онлайн-брифінгів щодо ситуації з коронавірусом у столиці він щонайменше п’ять разів згадував про міст. З наближенням кінця року ставало дедалі очевидніше, що пустити рух автівок мостом у встановлені терміни не встигнуть. Генеральний підрядник, компанія «Еко-буд-трейд», зірвала строки виконання робіт, розповідає голова ГО «Рада з урбаністики Києва» Віталій Селик.

Про зрив термінів будівництва свідчить великий обсяг невиконаних робіт на проміжку від дамби Русанівських садів до залізниці: не прокопані тунелі під майбутній метрополітен, не насипана автодорожна частина. На межі Русанівських садів міст має перейти у шляхопровід над залізничними коліями між станціями «Троєщина» та «Троєщина-2». Після цього проєкт передбачає облаштування місцевих проїздів у напрямках вулиць Оноре де Бальзака та Алішера Навої. Для цього потрібно узгодити проєкт з «Укрзалізницею», що досі не зроблено.

Щоб запустити хоча б якийсь рух мостом столична влада бачила єдиний варіант – облаштування заїзду та з’їзду на лівому березі вулицею Центральною садовою на Русанівських садах, що призвело б до заторів на Русанівських садах, Микільській слобідці та біля станції метро «Лівобережна».

У «Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд» назвали три причини уповільнення темпів виконання робіт: запобіжні заходи та обмеження, пов’язані із запобіганням розповсюдженню Covid-19, та пов’язані з ними ускладнення в роботі з постачальниками будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; хвороба спеціалістів, що будували об’єкт, у тому числі з Бельгії; блокування мешканцями Русанівських садів руху вантажного і технологічного транспорту до будмайданчика.

Представники громадськості впевнені, що рух великогабаритної техніки Центральною садовою – це провокація генпідрядника з метою подальшого звинувачення садоводів у затримці будівництва моста.

Відкрити рух на Русанівські сади ще до виборів Кличко хотів з двох причин. Перша – обіцянка, друга – інтереси забудовників.

Зараз виконуються будівельні роботи на ділянці від дамби Русанівських садів до залізниці. У «Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд» кажуть, що термін повного завершення робіт буде залежати від обсягів та строків фінансування об’єкта. Зокрема, на 2021 рік програмою економічного і соціального розвитку Києва на будівництво об’єкта передбачене фінансування в обсязі 716,672 мільйони гривень.

Нещодавно Кличко озвучив нову дату відкриття мосту – до літа 2021 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button