Міністерство фінансів підтримало будівництво трамвая в центр Києва
Мінфін може також допомогти знайти джерела фінансування для першої черги метро на Троєщину.
Мінфін може також допомогти знайти джерела фінансування для першої черги метро на Троєщину.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міністерство фінансів заявило про підтримку будівництва лінії трамвая в центр і запевнило, що фінансів максимально посприяє його реалізації.
У Мінфіні шкодують, що КМДА, очолювана Віталієм Кличком, досі не підготувала техніко-економічне обґрунтування та проєктно-кошторисну документацію, щоб можна було почати цей проєкт.
Проєкт продовження лінії швидкісного трамвая від вулиці Старовокзальної до Палацу спорту з заїздом на залізничний вокзал орієнтовно коштуватиме 37,5 мільйона доларів. Ці кошти готовий надати Міжнародний банк реконструкції та розвитку. Та взяти кредит поки неможливо без належної документації. У документах має бути визначено вартість проекту, строки будівництва, додаткову кількість трамваїв тощо.
«Брати зобов’язання за проєктами, де немає належної документації, є недопустимим. Київська міська державна адміністрація підготує необхідні документи й повторно надасть їх до Міністерства фінансів», – зазначив заступник міністра фінансів і транспортний експерт Олександр Кава на зустрічі з представниками Світового банку та КМДА.
Кава заявив, що Мінфін може також допомогти знайти джерела фінансування для інших проєктів покращення мобільності киян, зокрема, для будівництва першої черги метро на Троєщину.
Днями з’явилася інформація про те, що Київ ризикує втратити мільярд гривень від Світового банку на розвиток громадського транспорту й, зокрема, на трамвай у центр, тому що КМДА досі не сформувала коректну заявку на надання державних гарантій. Кияни створили відкритий лист до міського голови та голів фракцій Київради з проханням про будівництво трамвая. Проєкт трамвая в центр було розроблено за рекомендаціями Світового банку.
Хоча торік Кличко доручив розпочати будівництво трамвая в центр, у цьогорічному бюджеті на проєктування лінії виділили лише 1,5 мільйона гривень замість необхідних 15 мільйонів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті