Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 280 днів. За цей час ми опублікували 23514 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: kyivcity.gov.ua

У Києві два дні на автобусних маршрутах № 24 і № 55 у тестовому режимі працюватиме електробус білоруського виробництва. Це дослідне випробування, яке не розраховане на перевезення пасажирів, повідомляє КМДА.

Ціна цього електробусу становить близько 15 мільйонів гривень – це більш ніж у два рази дорожче за схожий за параметрами дизельний автобус із двигуном Євро-5. Тому повноцінне впровадження електробусів на маршрути громадського транспорту столиці – значне навантаження на міський бюджет, вважаюсь у КМДА.

Нагадаємо, комісія Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами підтримала ініціативу, яка передбачає надання згоди на реалізацію проекту з придбання автобусів з електричними двигунами. У планах придбати 20 електроавтобусів, якими можна замінити застарілий транспорт. Ці автобуси, на думку Кулеби, доцільно запустити на Лівому березі міста, де тролейбусів курсує менше.

Київ має намір закупити відповідний електротранспорт за Кіотським протоколом. Тобто за рахунок коштів, отриманих від продажу частин установленої кількості викидів парникових газів. Зараз є 24 мільйони євро, які планують витратити на придбання електробусів. На ці кошти претендують Київ, Запоріжжя та Вінниця. Для закупівлі електроавтобусів для столиці потрібно 22% від цієї суми. За можливість придбати новий транспорт Києву доведеться боротися на конкурсній основі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button