Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Сергій Рістенко

У мережах супермаркетів Сільпо та Le Silpo під час морозів та снігопадів пригощатимуть кур’єрів усіх служб доставки гарячою кавою або чаєм. Про це повідомили в мережі.

Гарячі напої треба провести через касу, тому за кожну чашку встановлено символічну плату – десять копійок. Для того, щоб отримати каву або чай, потрібно показати кур’єрський рюкзак або уніформу служби доставки.

Ініціативу планують продовжити й наступної зими.

Нагадаємо, мережа Сільпо перезапустила кавові зони у власних магазинах. Перший заклад під брендом Feeltrd відкрився у київському ТЦ Silver Breeze. Концепцію кав’ярень при супермаркетах розробляли навколо простоти: коротке і зрозуміле меню, лаконічна комунікація з баристом тощо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button