Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Сергій Рістенко

У мережах супермаркетів Сільпо та Le Silpo під час морозів та снігопадів пригощатимуть кур’єрів усіх служб доставки гарячою кавою або чаєм. Про це повідомили в мережі.

Гарячі напої треба провести через касу, тому за кожну чашку встановлено символічну плату – десять копійок. Для того, щоб отримати каву або чай, потрібно показати кур’єрський рюкзак або уніформу служби доставки.

Ініціативу планують продовжити й наступної зими.

Нагадаємо, мережа Сільпо перезапустила кавові зони у власних магазинах. Перший заклад під брендом Feeltrd відкрився у київському ТЦ Silver Breeze. Концепцію кав’ярень при супермаркетах розробляли навколо простоти: коротке і зрозуміле меню, лаконічна комунікація з баристом тощо.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button