Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Mike Tsitas, unsplash.com

Компанії Uber, Lyft, DoorDash, Instacart і Postmates підняли ціни в Каліфорнії, щоб не вважати підрядників працівниками, пише The Verge. Ці компанії витратили 200 мільйонів доларів на рекламну кампанію проти закону про кваліфікацію співробітників і таким чином хочуть повернути гроші.

Ціни підняли через те, що тепер компаніям потрібні додаткові гроші аби заплатити за кампанію «Пропозиція 22». Згідно з нею, водії і кур’єри не вважаються співробітниками, але сервіси повинні надати їм допомогу на медичну страховку і мінімальний погодинний заробіток.

У листопаді минулого року у Каліфорнії дозволили сервісам не перекваліфікувати підрядників в співробітників, але для цього компанії спільно витратили рекордні 200 мільйонів доларів на кампанію. Суть її полягала в тому, що сервіси таксі не зможуть належним чином захистити своїх водіїв та заплатити зарплатню, якщо будуть перекваліфіковувати їх в працівників – в результаті вони підвищать ціну або скоротять кількість послуг. Наприклад, Uber витратила би понад 500 мільйонів доларів, а Lyft – 290 мільйонів в рік, якщо їм довелося би вважати водіїв співробітниками.

Попри те, що аргументи сервісів врахували та прийняли цю поправку, ціни все одно виросли – компанії стягують додаткові гроші для виплати допомоги працівникам від одного до 2,5 доларів за поїздку.

Натомість Uber програв справу про права водіїв у Верховному суді Великої Британії. Суд постановив, що водіїв потрібно вважати співробітниками компанії, а не самозайнятими

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button