Як виглядає відремонтована станція метро «Шулявська»? (фото)
Метою оновлення було переоблаштування станції для маломобільних пасажирів і людей зі слабким зором.
Метою оновлення було переоблаштування станції для маломобільних пасажирів і людей зі слабким зором.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 251 днів. За цей час ми опублікували 25978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Оновлені двері та навігація на вході до станції. Покажчики розмістили над автентичними металевими літерами «Вхід» і «Входу немає». Примітно, що на рекламних плакатах – той самий відтінок зеленого, що використовується для навігації. Фото: Віталій Бадьорий
Під час капітального ремонту на станції метро «Шулявська» вже замінили навігацію, встановили ширші двері, обладнали сходи тактильною плиткою. Фото опублікував Віталій Бадьорий у групі «Транспорт Києва».
Вихід зі станції. Фото: Віталій Бадьорий
Капремонт розпочали на початку грудня 2020 року й за паспортом він має тривати чотири місяці. Метою оновлення було переоблаштування станції для маломобільних пасажирів і людей зі слабким зором. Тендер проводили ще у березні 2019 року.
Вестибюль. За тендером, розмежувальні бар’єри мають замінити на металеві з нікель-хромовим покриттям. Фото: Віталій Бадьорий
Нова візуальна навігація наштовхнулася на критику в соцмережах – покажчики відрізняються від розробленого «Агентами змін» стандарту. Водночас Євгеній Свєт, експерт з навчання і реабілітації незрячих людей, запевняє, що вже має кількадесят позитивних відгуків від людей зі слабким зором щодо табличок, розташованих на рівні очей.
Нова навігація на платформі. Фото: Віталій Бадьорий
За його словами, покажчики доступні практично для всіх пасажирів з гостротою зору від 0,02%, а для повністю сліпих є покажчики зі шрифтом Брайля. Свєт зауважує, що людина, яка зупинилася прочитати покажчик, не загороджує прохід завдяки відмові від розміщення таблички в арці.
Дефібрилятор на платформі. Фото: Віталій Бадьорий
На фото видно розміщений прямо на платформі станції дефібрилятор. Нагадаємо, що дефібрилятори у київському метро встановлювали за двома програмами. 52 комплекти закупив Київський міський центр громадського здоров’я, але їх розмістили у касах у вестибюлях станцій – такий крок критикували волонтери, адже принести дефібрилятор згори займає багато часу. За другою програмою – проєктом «Реаніметро», який переміг на Громадському бюджеті, – мали придбати ще 19 дефібриляторів і розмістити їх саме на платформах.
Метою капремонту було переоблаштування станції для маломобільних пасажирів. Фото: Віталій Бадьорий
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті