Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23480 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Оновлені двері та навігація на вході до станції. Покажчики розмістили над автентичними металевими літерами «Вхід» і «Входу немає». Примітно, що на рекламних плакатах – той самий відтінок зеленого, що використовується для навігації. Фото: Віталій Бадьорий

Під час капітального ремонту на станції метро «Шулявська» вже замінили навігацію, встановили ширші двері, обладнали сходи тактильною плиткою. Фото опублікував Віталій Бадьорий у групі «Транспорт Києва».

Вихід зі станції. Фото: Віталій Бадьорий

Капремонт розпочали на початку грудня 2020 року й за паспортом він має тривати чотири місяці. Метою оновлення було переоблаштування станції для маломобільних пасажирів і людей зі слабким зором. Тендер проводили ще у березні 2019 року.

Вестибюль. За тендером, розмежувальні бар’єри мають замінити на металеві з нікель-хромовим покриттям. Фото: Віталій Бадьорий

Нова візуальна навігація наштовхнулася на критику в соцмережах – покажчики відрізняються від розробленого «Агентами змін» стандарту. Водночас Євгеній Свєт, експерт з навчання і реабілітації незрячих людей, запевняє, що вже має кількадесят позитивних відгуків від людей зі слабким зором щодо табличок, розташованих на рівні очей.

Нова навігація на платформі. Фото: Віталій Бадьорий

За його словами, покажчики доступні практично для всіх пасажирів з гостротою зору від 0,02%, а для повністю сліпих є покажчики зі шрифтом Брайля. Свєт зауважує, що людина, яка зупинилася прочитати покажчик, не загороджує прохід завдяки відмові від розміщення таблички в арці.

Дефібрилятор на платформі. Фото: Віталій Бадьорий

На фото видно розміщений прямо на платформі станції дефібрилятор. Нагадаємо, що дефібрилятори у київському метро встановлювали за двома програмами. 52 комплекти закупив Київський міський центр громадського здоров’я, але їх розмістили у касах у вестибюлях станцій – такий крок критикували волонтери, адже принести дефібрилятор згори займає багато часу. За другою програмою – проєктом «Реаніметро», який переміг на Громадському бюджеті, – мали придбати ще 19 дефібриляторів і розмістити їх саме на платформах.

Метою капремонту було переоблаштування станції для маломобільних пасажирів. Фото: Віталій Бадьорий

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button