Як виглядає відремонтована станція метро «Шулявська»? (фото)
Метою оновлення було переоблаштування станції для маломобільних пасажирів і людей зі слабким зором.
Метою оновлення було переоблаштування станції для маломобільних пасажирів і людей зі слабким зором.
Оновлені двері та навігація на вході до станції. Покажчики розмістили над автентичними металевими літерами «Вхід» і «Входу немає». Примітно, що на рекламних плакатах – той самий відтінок зеленого, що використовується для навігації. Фото: Віталій Бадьорий
Під час капітального ремонту на станції метро «Шулявська» вже замінили навігацію, встановили ширші двері, обладнали сходи тактильною плиткою. Фото опублікував Віталій Бадьорий у групі «Транспорт Києва».
Вихід зі станції. Фото: Віталій Бадьорий
Капремонт розпочали на початку грудня 2020 року й за паспортом він має тривати чотири місяці. Метою оновлення було переоблаштування станції для маломобільних пасажирів і людей зі слабким зором. Тендер проводили ще у березні 2019 року.
Вестибюль. За тендером, розмежувальні бар’єри мають замінити на металеві з нікель-хромовим покриттям. Фото: Віталій Бадьорий
Нова візуальна навігація наштовхнулася на критику в соцмережах – покажчики відрізняються від розробленого «Агентами змін» стандарту. Водночас Євгеній Свєт, експерт з навчання і реабілітації незрячих людей, запевняє, що вже має кількадесят позитивних відгуків від людей зі слабким зором щодо табличок, розташованих на рівні очей.
Нова навігація на платформі. Фото: Віталій Бадьорий
За його словами, покажчики доступні практично для всіх пасажирів з гостротою зору від 0,02%, а для повністю сліпих є покажчики зі шрифтом Брайля. Свєт зауважує, що людина, яка зупинилася прочитати покажчик, не загороджує прохід завдяки відмові від розміщення таблички в арці.
Дефібрилятор на платформі. Фото: Віталій Бадьорий
На фото видно розміщений прямо на платформі станції дефібрилятор. Нагадаємо, що дефібрилятори у київському метро встановлювали за двома програмами. 52 комплекти закупив Київський міський центр громадського здоров’я, але їх розмістили у касах у вестибюлях станцій – такий крок критикували волонтери, адже принести дефібрилятор згори займає багато часу. За другою програмою – проєктом «Реаніметро», який переміг на Громадському бюджеті, – мали придбати ще 19 дефібриляторів і розмістити їх саме на платформах.
Метою капремонту було переоблаштування станції для маломобільних пасажирів. Фото: Віталій Бадьорий
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті