Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Віталій Селик

Оригінальні дерев’яні двері на станції метро «Арсенальна» демонтували без спеціального дозволу. Таким чином КП «Київський метрополітен» порушив законодавство про охорону культурної спадщини та має нести відповідальність. Про це написав адвокат Владислав Власюк на платформі Medium.

Правоохоронець зазначає, що у Департаменті охорони культурної спадщини КМДА відсутня інформація щодо звернення КП з приводу заміни дверей на «Арсенальній», а також надання дозволів на зазначені роботи.

Станція метро «Арсенальна» є пам’яткою культурної спадщини. У зв’язку з цим, між Департаментом охорони культурної спадщини та метрополітеном було укладено охоронний договір, яким КП зобов’язується не переробляти пам’ятку як ззовні, так і всередині, без отримання спеціального дозволу від органу охорони на такі зміни.

Згідно з законом «Про охорону культурної спадщини», у випадку, коли балансоутримувач не виконує умов договору, на нього накладаються фінансові санкції, а також зобов’язання відшкодувати завдані ним збитки.

Також цим законом забороняється змінювати призначення пам’ятки, її частин та елементів, робити написи, позначки на ній, на її території та в її охоронній зоні без дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини.

У додатку до охоронного договору також йдеться, що матеріал та кольорове рішення залів платформ належить до предметів пам’ятки, що становить естетичну, історичну, мистецьку, наукову чи художню цінність. Крім цього, в акті технічного стану пам’ятки від липня 2020 року описується стан дверей на станції метро, як задовільний.

Автор підсумовує, що КП «Київський метрополітен» не отримував спеціального дозволу на заміну дверей, і цим самим порушив положення охоронного договору, а також українське законодавство.

У КП заміну дверей пояснюють вимогами ДБН. В оголошеному підприємством тендері йдеться про закупівлю 336 таких дверей. В умовах вказано, що всі двері з протипожежним класом захисту Еі60 мають бути сірого кольору, а ручка – сірого або чорного.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button