Прорив на ринку зовнішньої реклами Києва
Оператори зовнішньої реклами «РТМ-Україна» і «Луверс» почали спільні продажі своїх мереж.
Оператори зовнішньої реклами «РТМ-Україна» і «Луверс» почали спільні продажі своїх мереж.
З 1 березня 2021 р. у базах продажів двох рекламних операторів — «РТМ-Україна» і «Луверс» — кількість пропонованих клієнтам рекламних площин зросла більш ніж удвічі: компанії домовились про спільні продажі власних рекламних поверхонь. Оператори поєднали продукти і посилили взаємодію комерційних відділів, щоби створити кращу комерційну пропозицію.
Компанія «Луверс» — один із визнаних лідерів зовнішньої реклами Києва. Відповідно до Doors Consulting, її частка на столичному ринку — 8 %, ядро мережі становлять носії найбільш запитуваних форматів: щити і призми 3х6 м, сіті-лайти 1,2х1,8 м, скроли 3х6 і 2,3х3,1 м (19 % площин цього формату в Києві — інвентар «Луверс»).
Компанія добре знана професіоналам ринку як власник кращої у Києві мережі преміальних носіїв — беклайтів площею від 7 до 40 кв. м, це 20 % даного формату у столиці.
Частка «РТМ-Україна» у Києві без урахування цифрових панелей — 5 %. Об’єднання столичних мереж операторів «Луверс» і «РТМ-Україна» в «одному вікні» продажів створює унікальну пропозицію для клієнтів, передусім, за медіаметричними показниками охоплення аудиторії та рейтингу рекламних поверхонь, и виводить спільний продукт компаній на 1-ше місце за кількістю площин з-поміж операторів Outdoor-реклами. Доля ринку об’єднаної мережі в Києві — 13 %.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті