Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Preply

Освітній проєкт Preply, заснований українською командою, залучив 35 мільйонів доларів інвестицій під час раунду B.

Preply — це освітня онлайн-платформа, яка об’єднала понад 40 тисячі репетиторів, які викладають 50 мов сотням тисяч учнів у 180 країнах світу. За допомогою алгоритмів машинного навчання репетитори створюють індивідуальні плани уроків згідно з бюджетом учня, його розкладом і рівнем знань.

Проєкт був заснований в 2013 році Кирилом Бігаєм, Сергієм Лук’яновим і Дмитром Волошиним. Зараз в офісах компанії в Києві та Барселоні працюють 250 співробітників 36 національностей.

Раунд B був проведений, саме коли Preply був на піку активності за кількістю активних учнів і репетиторів – популярність онлайн-навчання зросла під час пандемії COVID-19.

Ще одна причина успіху проекту — те, як Preply організовує весь навчальний процес із застосуванням технологій на базі штучного інтелекту. Завдяки цій технології вдалося значно збільшити час, який учні проводять на платформі. Таким чином кількість уроків на одного учня зросла на 16%.

Фото: Preply

Раунд відбувся спільно з Owl Ventures і Full In Partners за участі Point Nine Capital, Hoxton Ventures, EduCapital, All Iron, Diligent Capital і Evli Growth Partners. Також в раунді взяли участь бізнес-ангели Ніклас Остберг, співзасновник і CEO Delivery Hero; Артур Коста, співзасновник Booking.com; Девід Хелгасон, співзасновник Unity Technologies та Пшемислав Гацек, співзасновник Grupa Pracuj.

«Залучені інвестиції допоможуть вирішити низку пріоритетних завдань, адже ми плануємо подвоїти штат співробітників у всіх регіонах. Ми додамо більше цінності для учнів і репетиторів, поліпшивши системи підтримки і збагативши аудиторію і навчальну програму», – зазначає CEO Preply Кирило Бігай.

Згідно з дослідженням Preply, найчастіше українці використовують сервіс для професійного зростання. Наприклад, щоб покращити англійську перед співбесідою або підготуватися до тестування. Студенти також покращують рівень мови для переїзду за кордон. Серед 68% українців на платформі найпопулярнішою мовою є англійська. Далі в рейтингу: німецька, іспанська, французька та польська мови.

За останній рік майже 35% від загальної кількості годин, проведених на платформі за вивченням української мови, припадає на США. За ними йдуть Велика Британія та Україна, на які припадає ще 20%. Значна активність відзначається також на ринках Німеччини, Австрії, Швейцарії, Канади і Росії.

За словами директора Owl Ventures Росса Дарвіна, ринок онлайн-навчання іноземним мовам до 2024 року оцінюється більш як у 21 мільярд доларів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button