Як виглядає підземний перехід біля Кардач, за ремонт якого заплатили понад 5 млн грн? (фото)
У «Київблагоустрої» запевняють, що генпідрядник просто не встиг завершити роботи через раптове настання зими.
У «Київблагоустрої» запевняють, що генпідрядник просто не встиг завершити роботи через раптове настання зими.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 305 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Сергій Нікітін
Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу на вулиці Ушинського, що біля Караваєвих Дач у Києві, коштував 5,35 мільйона гривень. Але зараз перехід не в кращому стані, ніж до ремонту, зі стін відвалилася плитка. Фотографії опублікував киянин Сергій Нікітін.
Фото: Сергій Нікітін
Тимчасовий керівник «Київблагоустрою» Микола Бойко пояснює: ремонт почали восени, але через снігопади та морози генпідрядник – компанія «Канбанбуд» – призупинив роботи. Ремонт переходу продовжать у квітні, й до травня обіцяють усунути всі недоліки.
«Кошти були сплачені лише за завершені та прийняті роботи до того часу. Сьогодні через високу вологість та різки перепади температур у деяких місцях сталося часткове відшарування вже виконаного оздоблення. Генеральний підрядник має виконати всі гарантійні зобов’язання та відремонтувати пошкоджені частини стін», – цитує посадовця група Los Solomas.
Фото: Сергій Нікітін
Водночас, згідно з інформацією на Prozorro, 5,3 мільйона гривень було сплачено підряднику до 30 грудня 2020 року. Строк дії договору так само закінчився наприкінці року. Утім, там само повідомляється про продовження строку дії договору через «обставини непереборної сили».
Скріншот із Prozorro
Киянин Сергій Пасюта звертає увагу на те, що на світлофорному перехресті над переходом автомобілі так чи інакше зупиняються на червоне світло, але наземного переходу там не облаштували. Хоча за гроші, витрачені на капремонт підземного переходу, можна було б з нуля облаштувати світлофорами та острівцями безпеки від одного до п’яти-шести перехресть.
Перехрестя над підземним переходом. Скріншот Google Maps: Сергій Пасюта
Нагадаємо, активісти створили мапу підземних переходів у Києві, які варто продублювати наземними. Наразі нарахували понад 90 таких підземних переходів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті