Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 276 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Хмарочос

Представник U-Cycle Богдан Лепявко за допомогою інших активістів створює мапу підземних переходів у Києві, які варто продублювати наземними. Наразі нарахували 75 таких підземних переходів.

«Переважно це центр міста і райони щільної житлової забудови, де наявний підземний перехід “розриває” міський простір і створює купу проблем для місцевих мешканців», – зазначив Лепявко в коментарі «Хмарочосу».

У першу чергу у «список до ліквідації» заносять підземні переходи на ділянках, де вже є світлофорне регулювання. Тобто автомобілі й так зупиняються, але люди однаково змушені спускатися під землю. Відповідно, частина людей просто чекає на червоне для автівок і переходить вулицю по верху, без переходу.

Також ідеться про підземні переходи на невеликих вулицях і примиканнях, де чомусь не зробили наземного. Є окремі перехрестя, де взагалі немає жодних переходів – ні підземних, ні наземних, тобто пішохід в принципі не може перейти вулицю.

Частина підземних переходів – це такі собі «резонансні» переходи, які вже обговорювались серед громадськості та ставали об’єктами дослідження, а деякі з них подавались на проєкти Громадського бюджету.

«Щодо деяких із цих переходів уже була проведена певна підготовча робота комунальниками, але здебільшого вона впирається у погодження з поліцією. Мовляв, небезпечно. Хоча світовий досвід, європейські рекомендації, українські ДБН і навіть вже практична статистика ДТП показують, що ні – наземні навпаки у більшості місць сповільнюють трафік і роблять його більш передбачуваним, часто при цьому навіть без втрати пропускної спроможності вулиці», – наголошує Лепявко.

На думку активіста, поліція не повинна мати вплив на формування міського простору та міські транспортні політики. Він пропонує забрати ці, не властиві їй повноваження.

Нагадаємо, у вересні біля київського ЦУМу, почав працювати підземний перехід, який закривали на реконструкцію в 2016 році. Паралельно діє наемний перехід через Хрещатик. Лепявко та інші активісти порахували, що підземним переходом на Хрещатику користується вчетверо менше людей, ніж наземним.

Читайте також: В Лондоні майже немає підземних переходів, а смертність пішоходів на дорогах значно менша, ніж в Києві. Чому?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button