«Лежачі поліцейські» на дорогах: у велоспільноті пояснюють, що з ними не так
У новій редакції ДСТУ вказано, що дорожні пагорби не повинні обмежувати рух пішоходів та велосипедистів та погіршувати водовідведення.
У новій редакції ДСТУ вказано, що дорожні пагорби не повинні обмежувати рух пішоходів та велосипедистів та погіршувати водовідведення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Серед засобів заспокоєння руху в Києві продовжують надавати перевагу лежачим поліцейським. Так, у березні київський Центр організації дорожнього руху встановив нові лежачі поліцейські на бульварі Вацлава Гавела та на Магістральній вулиці.
Водночас ГО «Київ – Велосипедне місто» повідомляє, що згідно з роз’ясненнями, яке надали ДерждорНДІ – розробники нової редакції ДСТУ, – міста мають поетапно замінювати лежачі поліцейські на конструктивно виконані дорожні пагорби (берлінські подушки) чи підвищені переходи, і лише підтримувати експлуатаційні якості вже існуючих конструкцій. Так само в багатьох європейських містах відмовляються від лежачих поліцейських, котрі мають низку недоліків, й зокрема є незручними для велосипедистів:
У новій редакції ДСТУ від 2020 року вказано, що дорожні пагорби не повинні обмежувати рух пішоходів та велосипедистів та погіршувати водовідведення. Нові правила дозволяють влаштовувати інші засоби заспокоєння руху, такі як берлінські подушки та підвищені переходи.
Так, водій має два сценарії перетину берлінської подушки: призупинитись та проїхати чітко по краях подушки не заїжджаючи на трапецієвидний пагорб; призупинитись та проїхати одним колесом по пагорбу з вимушеним «підскоком». Велосипедисти вільно оминають берлінську подушку між дорожнім бортом та пагорбом, а громадський транспорт легко пропускає пагорб між колесами.
Інший засіб заспокоєння руху – підвищений пішохідний перехід, який дозволяє автівкам проїхати його плавніше й водночас забезпечує безбар’єрність на шляху пішоходів. Такі переходи почали встановлювати у Києві ще 2016 року, але це досі не часте явище.
Читайте також: Квіткові клумби та «розумні лежачі поліцейські»: як у Швеції знижують швидкість у житлових кварталах?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті