Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Автобан у Німеччині. Markus Spiske, Unsplash

«Укравтодор» підписав меморандум, який дозволить оголосити відкритий конкурс для відбору приватного інвестора для будівництва першого в Україні концесійного автобану – Краковець-Броди-Рівне. Про це повідомив прем’єр-міністр Денис Шмигаль.

За його словами, цьогоріч також проведуть відкритий міжнародний тендер у межах співробітництва з ЄБРР та ЄІБ щодо будівництва ділянки Північного обходу Львова. Разом із дорогою Краковець-Броди-Рівне вона утворить транспортний коридор із Євросоюзом.

Шмигаль зауважив, що за 30 років в Україні не було збудовано жодного автобану.

2018 року Верховна Рада ухвалила закон, який передбачає можливість будівництва концесійних доріг – тобто таких, що лишатимуться у державній власності, але тимчасово передаватимуться у користування приватним підприємствам. За законом, усі платні дороги мусять дублюватися альтернативними безкоштовними шляхами.

У грудні 2020 року Кабмін затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд концесійною автодорогою. Для мотоциклів, легкових автомобілів, мікроавтобусів та вантажівок вагою до 3,5 тонни тариф становитиме 2,3 євроцента за кілометр. Для вантажних автомобілів вагою до 12 тонн і автобусів із кількістю місць для сидіння до 29 тариф становитиме максимум 4,5 євроцента, а для вантажівок вагою понад 12 тонн і автобусів із кількістю місць понад 29 – 13,3 євроцента.

Читайте також: У Нідерландах обмежать швидкість на автобанах, щоб зменшити забруднення повітря

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button