Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: kyivcity.gov

Офіс трансформації Максима Бахматова створив інтерактивну карту, на якій можна побачити всі паркомати Києва, які відключені або не обслуговуються. У своєму дослідженні експерти Офісу прийшли до висновку, що КП «Київтранспарксервіс» є неефективним оператором системи паркування в Києві.

Громадська організація провела власне розслідування стану системи паркування у Києві. Згідно з результатами аналізу, столична «система не працює, а комунальні паркомайданчики в центрі міста захопили шахраї, які вимагають з містян гроші».

Крім того, в Києві відключені та не обслуговуються всі встановлені паркомати (понад 30 штук в центрі міста). З п’яти спеціальних мобільних застосунків для сплати за паркування працює тільки «Київ Цифровий». Також можна придбати місячні або квартальні паркувальні талони у КП «Київтранспарксервіс».

За даними Офісу, в Києві щодня знаходиться близько мільйона автівок. Паркування в центрі міста офіційно платне, але це ніхто не контролює. Тому більшість водіїв залишає свої автомобілі хаотично і в заборонених місцях. Інспекція з паркування не здійснює належного контролю водіїв щодо оплати за паркування автомобілів, а зосереджена лише на евакуаціях. За весь 2020 рік Інспекція перевірила і оштрафувала 61 водія на загальну суму 11 тисяч гривень.

Натомість в Інспекції зазначають, що системне здійснення перевірок неможливе без Автоматизованої системи контролю оплати за паркування, запуск якої з боку КМДА постійно відкладається. Офіс трансформації підсумовує, що це все породжує хаотичне паркування в місті і дозволяє заробляти шахраям, які блокують комунальні паркомісця.

Також в дослідженні йдеться, що однією з причин проблеми з парковкою є і те, що Київтранспарксервіс обслуговує лише 3245 паркувальних місць на майданчиках, тоді як рішеннями міської влади за ним закріплені понад 11 тисяч таких місць. КП за рік отримало від сплати за паркування лише 15 мільйонів гривень, хоча, за розрахунками Офісу трансформації, могло заробити понад 80 мілйьонів гривень.

Паркувальні місця Київтранспарксервісу зазвичай виділені спеціальними дорожніми знаками та синьою розміткою. За рішенням КП, стоянка на них платна з 8:00 ранку до 22:00 в робочі дні. У вихідні – безкоштовна.

Щоб у Києві працювала паркувальна система, повинні існувати умови для офіційної сплати. Для цього КМДА разом з відповідними департаментами має якнайшвидше запустити Автоматичну систему контролю оплати послуг з паркування (АСКОП), вважають в Офісі транформації. Це дозволить швидко перевіряти оплату за паркування, а також штрафувати водіїв за зупинки в заборонених місцях.

Нагадаємо, за інформацією ексдепутатки Київради Ольги Балицької, Київтранспарксервіс нелегально використовує паркінги, прикриваючись договором на охорону.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button