Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Партнерський матеріал з

Бюро SHOVK, засноване в 2015 році, створює сучасну функціональну архітектуру та дизайн з енергоефективними і стійкими рішеннями. У 2019 році архітектори розробили концепцію ревіталізації заводу Ріхерта (пивзавод на Подолі, побудований купцем Михайлом Ріхтером наприкінці XIX століття, тривалий час перебував у напівзруйнованому стані). 

Фото: Ірина Бєлих

Крім великих проєктів, бюро займається архітектурою та проєктуванням інтер’єрів, створенням приватних будинків та громадських об’єктів.

Для закритого тендеру архітектори бюро SHOVK створили концепцію віддаленого від міста еко-готелю. У ході роботи над проєктом вони випробовували можливості ноутбука-трансформера ConceptD 3 Ezel та монітор серії ConceptD CP7 від Acer.  

Перед архітекторами стояло завдання перетворити невелику ділянку на березі Дніпра під Ржищевом (менше ста кілометрів від Києва) на простір для втечі від міської метушні. Архітектор та дизайнер Антон Вергун поділився результатом роботи над концепцією еко-готелю та враженнями від роботи на новій техніці для професіоналів від Acer.

Простір втечі від міста

Екоготель розташований на ділянці розміром один гектар на відстані ста метрів від берегової лінії Дніпра (як і передбачено законом). Рельєф території неоднорідний – перепади між різними ділянками подекуди сягають 30-40 метрів. Найвища точка – на висоті 175 метрів від рівня моря, найнижча – приблизно 140-150 метрів. 

«Зазвичай у готельних комплексах за містом гості відразу потрапляють на центральну доріжку, з якої розбігаються стежки до будинків. У нашому екоготелі архітектура навмисне захована за деревами і кущами. Це створює відчуття деякої непередбачуваності і нерегулярності», – розповідає Антон Вергун.

Неоднорідність простору дозволила спроєктувати готельні будиночки на достатній – горизонтальній та вертикальній – відстані один від одного. З величезного вікна кожного юніту відкривався краєвид на ліс і річку, а сусідні споруди при цьому не потрапляють у поле зору. Зсередини складається враження, що кожен будиночок самотньо стоїть посеред лісу.

Екоготель, концепція

«Містянам не дуже хочеться їхати далеко на природу і при цьому знову опинитися серед людей. Тому ми намагалися прибрати все зайве і максимально спрямувати погляд на довкілля», – пояснює Антон Вергун.

На вході до готелю розташовані ресторан, бар, довідка, будинок для персоналу. Далі пішохідна доріжка веде до лазні та чану, що розкинулися прямо на березі Дніпра. Дерев’яні та металеві помости виходять до води. Відвідувачі за бажанням можуть покататися на каяках чи сапі.

Екоготель, концепція

Простір сплановано так, щоб задовольнити потреби людей із різними уподобаннями. Одним будуть до смаку численні відкриті майданчики, іншим – усамітнені зони як-от невелика тераса для йоги.

Деякі базові елементи інфраструктури передбачені далеко за межами самої території готелю. «Ми хотіли, щоб гості могли ходити, куди завгодно, і при цьому почувалися  комфортно, щоб їм не доводилося пробиратися через чагарники і хащі. Крім того, організовані в ході благоустрою маршрути можуть стати у нагоді мешканцям сусіднього села і котеджних містечок», – розповідає Антон Вергун.

Мінімум дизайну, максимум природи

В екоготелі людина має відчувати себе частиною природного середовища. 

«Ми відштовхувалися від того, що в природі немає ідеальних форм. Хотілося створити щось людиновимірне і нерегулярне. Уникаючи технологічних форм, ми навмисне скошували і нахиляли конструкцію будинків», – розповідає Антон Вергун. 

Архітектори використали два типи облицювальних матеріалів – дерев’яний і дзеркальний. Фактура дерев’яних юнітів нагадає стовбур дерев. Припавши листям, такий будиночок визиратиме з-поміж лісу невеликими об’ємами неправильної форми. Юніт, облицьований полірованою нержавійкою, в свою чергу віддзеркалюватиме довкілля.

Основним принципом дизайну інтер’єру була максимальна непомітність. Структура еко-готелю має спонукати людей проводити більшість часу на прогулянках узбережжям та в спогляданні краєвидів Дніпра.

«Ми прибирали зайві елементи і вбудовували меблі, щоб спрямовувати увагу гостей не на архітектуру і дизайн, а на природу довкола. Великі панорамні вікна в спорудах готелю мають створювати ефект природної кінематографічності», – зазначає Антон Вергун. 

Архітектори запланували три типи будинків – маленький видовжений, маленький роздвоєний і великий. 

«Нам складно було вибрати між темним і світлим варіантом юнітів, тому, зрештою, ми вирішили реалізувати обидва. У темному варіанті все виконано з чорного дерева. Це провокує сконцентруватися на вигляді за вікном. А світлий варіант підійде для гостей, які хочуть більш традиційної, теплої, затишної атмосфери», – пояснює Антон Вергун. 

Роздвоєний юніт буде зручний людям, які відпочивають удвох, але хочуть мати можливість на якийсь час усамітнитися. Хтось один може розташуватися на ліжку в спальні, а інший – у вітальні на кріслі біля каміна. І там, і там є панорамне вікно з краєвидом. 

Видовжений тип маленького юніта створений так, щоб дати відвідувачам незвичайний досвід перебування у просторі. Стеля і ширина фасаду на вході навмисно звужені, тому будиночок здається геть маленьким. Тісний коридор, що веде всередину повз санвузол і вбудовану шафу, несподівано розширюється вшир і вглиб. Зрештою, гість опиняється перед величезним панорамним склінням розміром п’ять на шість метрів. Такий перепад об’ємів справляє неабияке враження. 

Усі меблі цього будиночка невисокі і приземлені. Традиційні диван чи стіл закривали б частину панорами. Обраний підхід натомість дає нестандартне відчуття близькості до землі. 

Третій вид будиночка – двоповерховий. Внизу розташована своєрідна вітальня, де зручно проводити час удень. Драбина веде на другий поверх – у пірамідальну спальню з величезною скляною стелею, де гість отримує розкішний панорамний вид на ліс, небо і пташок.

Концепція екоготелю від бюро SHOVK – це затишний сховок для взаємодії з довкіллям, який своєю архітектурою і розташуванням максимально зливається з природним середовищем.

То які інструменти та можливості професійної техніки Acer допомогли архітекторам у роботі над цим проєктом?

Ергономічність монітора і захист від світла

«Ми завжди працюємо за якісними моніторами, тому здивувати нас досить складно. Втім, монітору серії ConceptD CP7 таки вдалося це зробити», – ділиться враженням Антон Вергун.  

Перш за все, дуже зручним виявився діапазон регулювання монітора. «Його можна підняти на десять сантиметрів вище, ніж той, за яким я працюю, а це набагато комфортніше для роботи», – зазначає архітектор. 

Крім того, ніжка легко повертається на всі 360 градусів. У більшості типових моніторів цей діапазон значно менший. 

«Обговорення проєктів – це буденний аспект роботи в команді. Зазвичай доводиться вставати і дивитися, про що розповідає колега. А ConceptD CP7 можна просто повернути, як заманеться», – пояснює Антон Вергун. 

«Спочатку я не міг зрозуміти призначення шторок, які фіксуються збоку і згори. Тому випробовував їх дослідним шляхом, – згадує архітектор. –  Як виявилося, всередні вони покриті чорним оксамитом, що блокує зовнішнє світло і дозволяє точніше бачити кольори. Приміром, під час редагування темної картинки в Photoshop, цей захист прибирає рефлекси від оточення. Фон не потрапляє в кадр, це приємніше для очей і допомагає швидше отримати бажаний результат».

Точність передачі кольору

«Насправді за останні роки ми звикли до якісних дисплеїв. Але користуючись ConceptD CP7, відкрили нові можливості відображення кольорів», – пояснює архітектор.

Справа в тому, що в більшості моніторів з IPS матрицями, що загалом дають високу якість кольоропередачі, є невелика проблема з відображенням чорного. Натомість у новому моніторі від Acer цей недолік вдалося виправити. Чорний колір там ідеально чорний – без відхилень. 

Крім того, трапляється, що навіть професійні IPS монітори не зовсім точно відображають діапазон яскравих кольорів – рожевого, салатового, червоного тощо. Як наслідок, після друку чи на іншому моніторі реалізоване зображення відрізнятиметься від задуманого. 

«ConceptD CP7 знімає цю проблему і дає можливість повного контролю. Тут можна легко відрізнити найтонший відтінок. Я дуже оцінив великий діапазон тону, яскравості і насиченості», – розповідає Антон Вергун. 

Запорукою описаних особливостей роботи є безліч фірмових технологій, наприклад всі монітори ConceptD калібруються на заводі. А саме цей дисплей із сертифікацією PANTONE® забезпечує професійну точність кольорів завдяки гамі 99% Adobe® RGB, значенню Delta E <1 та колірному покриттю 93% DCI-P3. До того ж є підтримка технології HDR з найвищим сертифікатом VESA Certified DisplayHDR™ 1000, і зображення завжди чітке та без розмивання завдяки підтримці NVIDIA G-SYNC Ultimate й високій частоті оновлення до 144 Гц.

Баланс компактності і потужності 

Ноутбук-трансформер ConceptD 3 Ezel з сенсорним PANTONE® дисплеєм діагоналлю 15,6 дюйма та власним активним стилусом з 4096 рівнями чутливості, за словами архітектора, відповідає очікуванням мобільності і компактності. Пристрій зі стильним матовим білим корпусом із алюмінієвого сплаву що покритий керамічним покриттям важить усього 2.2 кг (та 1,68 кг у 14” версії), не надто об’ємний і без проблем поміщається у рюкзак.   

Завдяки інноваційному шарніру Acer Ezel™ Hinge ноутбук має шість режимів трансформації. 

«Під час роботи зі стилусом пристрій можна зафіксувати так, щоб кришка не вигиналася назовні. Це дає ефект дотику олівцем до паперу й максимальну точність передачі, яка є однією із найважливіших властивостей техніки в нашій професії», – пояснює Антон Вергун. 

Крім того, під час презентації з клієнтами дисплей із сенсорним екраном зручно перевернути в потрібний бік. При цьому ноутбук чітко відкривається та закривається і при цьому не розхитується. 

Не менше здивувала архітекторів і потужність портативного пристрою. Процесор Intel® Core™ i7 10-го покоління дає неймовірну швидкість обробки й реакції, а високоємнісна пам’ять DDR4 до 16 ГБ та твердотільний диск PCIe об’ємом до 1 ТБ дозволяє працювати надзвичайно оперативно. 

«Усю техніку ми зазвичай тестуємо в Corona BenchMark Render – програмі, яка створює з моделі зображення. Саме цим комп’ютер займатиметься 90% свого часу. Натомість ConceptD 3 Ezel пройшов тест Corona BenchMark Render за три хвилини. Цей невеликий портативний пристрій рендерить значно краще, ніж я міг очікувати», – стверджує Антон Вергун.  

Робота потужного процесора нагріває комп’ютер. Тому система охолодження є принциповим параметром якості, особливо для невеликого за розміром ноутбука. Подвійні вентилятори та найновіша система в охолодження ConceptD 3 Ezel разом утворюють аеродинамічний «повітряний вихор», який зменшує рівень шуму ноутбука до 40 дБа і гарантує, що всі компоненти всередині пристрою не перегріватимуть сянавіть за сильного навантаження.

«Після запусків кількох Corona BenchMark Test підряд, температура ноутбука була стабільною, і він не перегрівався», – зазначає архітектор. 

Увагу архітекторів привернула і потужна графічна карта NVIDIA® GeForce® GTX 1650 Ti, що допомагає в оптимізованих додатках завдяки ядрам CUDA.

«Зараз архітектори в усіх галузях використовують Real-Time Rendering, що працює на потужностях відеокарти. Ми завантажили важку демонстраційну інтер’єрну сцену з численними рухомими деталями. ConceptD 3 Ezel показав її швидко і без затримок», – згадує Антон Вергун. 

За словами архітектора, в техніці Acer відчувається кропітка робота команди інженерів, яка прагнула створити легкий і компактний, але при цьому надзвичайно потужний і збалансований пристрій з гарним дизайном.

«Це такий універсальний помічник, з ним можна працювати вдома чи носити з собою в рюкзаку 24/7, адже він працює від акумулятора, за словами виробника, до 20 годин, – брати на будівельний майданчик, щоб подивитися щось у моделі та пояснити деталі проєкту будівельникам, – зазначає архітектор. – Такий ноутбук зручно захопити у відрядження і працювати в готелі чи поїзді. Він справиться з усіма необхідними задачами – 3D моделюванням, візуалізацією, Real-Time Rendering. Це справді хороший показник, зважаючи на його розміри, вагу і автономність».

Дізнавайтеся більше деталей про усі пристрої для професіоналів від ConceptD – ноутбуки чи монітори за посиланням. 

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button