Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Daniel Eledut, Unsplash

Компанія Amazon публічно визнала, що деякі водії вантажівок через намірну завантаженість не встигають відвідати вбиральню і змушені ходити у пляшки замість туалету.

«Ми знаємо, що водії можуть мати – і мають – проблеми з доступом до туалету, їдучи крізь затори або сільською місцевістю, і це посилилося під час пандемії, коли багато громадських вбиралень зачинені. Це давня проблема, властива індустрії, а не лише Amazon», – йдеться у заяві.

Все почалося з запису у твітері члена Палати представників від Демократичної партії США Марка Покана. 25 березня він написав:

«Зарплата у 15 доларів на годину не робить вас “прогресивним роботодавцем”, якщо ви тиснете на профспілки та змушуєте працівників мочитися у пластикові пляшки».

Amazon намагалася це заперечити – «Ви ж насправді в оті всі чутки про пляшки не вірите? Якби це було правдою, у нас би ніхто не працював», – але користувачі соцмереж почали постити свідчення того, що працівники справді не мають змоги нормально сходити в туалет.

The Intercept повідомляє, що практика використання пляшок замість туалету є настільки поширеною, що це навіть відбивається у внутрішніх документах. У деяких випадках працівники не лише справляють малу нужду в такий спосіб, але й випорожнюються.

Наприклад, працівник з американського Піттсбурга передав красномовного листа з переписки між менеджерами, де йдеться про те, що за два місяці було три випадки, коли на станціях знаходили пакети з фекаліями. Примітно, що менеджер називає водіїв абревіатурою DA (driver associate, незалежний водій-підрядник) – такі евфемізми характерні для гіг-економіки. Використання гіг-моделі дозволяє компаніям уникати низки зобов’язань щодо своїх працівників.

Також користувач @kenbensinger опублікував фото інструкцій, що йому надіслав колишній водій компанії-підрядника Amazon. Серед вимог до працівника є прибирання пляшок із сечею з кабіни після завершення маршруту.

Фото: twitter.com/kenbensinger

У 2018 році опитування працівників Amazon показало, що 74% намагаються рідше ходити в туалет, побоюючись, що не виконають норми роботи. Перерви на роботі занадто короткі, а використання лікарняної відпустки нерідко призводить до звільнення. Вісім із десяти заявили, що більше ніколи не працюватимуть на цю компанію.

Раніше ми писали про можливе використання компанією Amazon системи, яка може автоматично звільняти працівників. Зокрема, вона відслідковує такий показник, як «час бездіяльності», тобто перерви в роботі. Через це деякі працівники бояться зайвий раз сходити в туалет. Крім того, водії зізнавалися, що перевищують швидкість, щоб виконати терміни доставки.

Від початку пандемії COVID-19 ситуація погіршилася, адже все більше людей замовляють онлайн.

Amazon пообіцяла пошукати шляхи вирішення проблеми з туалетами, хоча «поки що не знає як», у той час як працівники заявляють: таке стається через дисбаланс між завантаженістю та оплатою праці.

Читайте також: Amazon знищує мільйони нерозпроданих товарів

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button