Затори, дороге таксі та поліція на вході в метро: як кияни добиралися на роботу в перший день локдауну
Водночас приміські маршрутки перевозять пасажирів без перепусток, водії скаржаться на порожні салони.
Водночас приміські маршрутки перевозять пасажирів без перепусток, водії скаржаться на порожні салони.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
5 квітня – перший день суворих обмежень транспорту в Києві. Зранку місто встало у заторах, на вході в метро стоять кордони поліції, таксі підвищили тарифи вдвічі-втричі, а деякі люди не можуть доїхати до роботи.
Киянин Олексій Давиденко повідомляє, що його компанія дочекалася від КМДА роз’яснень про оформлення спецперепусток лиш у четвер ввечері й подала документи вранці в п’ятницю, але до вечора неділі так і не отримала перепустки. Служба кадрів компанії почала з’ясовувати, кого з працівників у понеділок можна забрати машиною, а кому доведеться викликати таксі.
Проте охочих доїхати на таксі очікувано виявилося забагато, автомобілів бракує й сервіси підняли ціни удвічі, а то й утричі. «Зараз таксі з Оболоні на КПІ коштує 400 гривень замість звичних для цього часу 140-150 гривень», – повідомляє Тарас Міщенко. Він іронізує з приводу очікувань КМДА, яка сподівалася, що за обмежень громадського транспорту люди залишатимуться вдома.
Як пише НВ, поїздка Uklon, Bolt і Uber від метро «Почайна» до Майдану Незалежності обійдеться не менше ніж в 200 гривень, з Позняків до Контрактової площі – дорожче 400 гривень. При цьому автомобіль викликати складно, машин бракує. Водночас тарифи на таксі почали дещо знижуватися станом на 10:30 у порівнянні з 9:00 ранку.
У метро і громадський транспорт пускають лише за спеціальними перепустками. Біля дверей стоять поліцейські. Лікарка Оксана розповіла Громадському, що її не пустили до метро, бо вона не змогла забрати перепустку на вихідних – це були її вихідні дні. Керівництво лікарні надіслало перепустку по вайберу, але у метро за такими копіями не пускають. Також вона безуспішно показувала минулорічну перепустку та посвідчення лікарки. Каже, маршрутки до її місця роботи не ходять.
The YouTube ID of </span><span lang="UK">It_otMU8bfI</span><span lang="EN-US"> is invalid.
Кияни пишуть у соцмережах, що вулиці міста стоять у більших, ніж зазвичай, заторах, в той час як повз проїжджають практично порожні автобуси.
Водночас приміські маршрутки перевозять пасажирів без перепусток. Журналісти Трибуни повідомляють, що з Броварів до Києва можна вільно доїхати маршруткою. Ні в салоні, ні на виїзді до столиці у пасажирів не вимагають спецперепусток.
У Вишневому курсують маршрутки без номерів, які також пускають без перепусток. У салоні при цьому – майже порожньо, а водії скаржаться, що їм не вигідно так працювати. Між водієм і пасажирами відбуваються такі діалоги:
– По льготному по Вишневому можна?
– Ви іздіваєтеся? Возить нема кого.
– Я 15 год у Чорнобилі відпахала, щоб ти за цим рульом сидів.
– То так би і казали.
Подібна ситуація, судячи з досвіду журналістів Сьогодні, й у міських маршрутках. Так на Позняках не перевіряють перепусток, а водії дякуюють, що хтось узагалі заходить – салон практично порожній. Однак на окремих маршрутах таки чергує поліція.
«Велися переговори, щоб (маршрутки) працювали під час карантину у режимі спецперевезень. Те, що на сьогоднішній день відбувається, ми поправимо за допомогою контролюючих органів», – заявив на телеканалі «Україна 24» заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Нагадаємо, у Київській області дозволили громадам самостійно збільшувати або зменшувати кiлькiсть транспортних засобiв та iнтервал руху на внутрiшньообласних автобусних маршрутах. Укрзалізниця повідомляла, що розклад руху поїздів та електричок по Києву та області залишається без змін. Жодних обмежень висадки і посадки не буде.
Обмеження червоної зони в Києві запровадили 20 березня, а з 5 до 16 квітня у столиці діятиме жорсткий локдаун, найпомітнішими обмеженнями якого є проїзд у громадському транспорті за спецперепустками та закриття дитсадків і шкіл.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті