Співоче поле проводить ребрендинг. Тут встановлять лави і вбиральню
Компанія, яка постійно влаштовує на Співочому полі комерційні інсталяції, зайнялась благоустроєм і капітальним ремонтом локації.
Компанія, яка постійно влаштовує на Співочому полі комерційні інсталяції, зайнялась благоустроєм і капітальним ремонтом локації.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26309 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Візуалізації з facebook.com/spivochepole
Команда Grand Event повідомила про проведення повного ребрендингу Співочого поля в Києві.
«Оновлення стосуються не лише зміни логотипу, стилю та концепції. Компанія зайнялась благоустроєм території та капітальним ремонтом локації», – наголошує компанія.
Зокрема, встановлять нову стаціонарну вбиральню (зараз на Співочому можна знайти пластикові кабінки біотуалетів), 70 лав та урни.
Зараз працюють над концепцією фудзони для харчування, а також нових зон відпочинку.
Новий логотип – стилізована квітка з пелюстками жовтого градієнту. Назву локації скоротили до «Співоче». Планують виготовляти в новій айдентиці сувеніри, одяг для персоналу, стаканчики для напоїв, квитки, афіші тощо.
На Співочому полі має з’явитися й нова навігація. Обрали також новий девіз – «Місце бути щасливим».
Нагадаємо, компанія Grand Event разом із «Київзеленбудом» регулярно влаштовує на Співочому полі фестивалі ліхтарів та квіткових інсталяцій. Одного разу змонтували кількаметрові казкові споруди з лимонів і апельсинів, заради чого закупили в Туреччині 120 тонн цитрусів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті