Співоче поле проводить ребрендинг. Тут встановлять лави і вбиральню
Компанія, яка постійно влаштовує на Співочому полі комерційні інсталяції, зайнялась благоустроєм і капітальним ремонтом локації.
Компанія, яка постійно влаштовує на Співочому полі комерційні інсталяції, зайнялась благоустроєм і капітальним ремонтом локації.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Команда Grand Event повідомила про проведення повного ребрендингу Співочого поля в Києві.
«Оновлення стосуються не лише зміни логотипу, стилю та концепції. Компанія зайнялась благоустроєм території та капітальним ремонтом локації», – наголошує компанія.
Зокрема, встановлять нову стаціонарну вбиральню (зараз на Співочому можна знайти пластикові кабінки біотуалетів), 70 лав та урни.
Зараз працюють над концепцією фудзони для харчування, а також нових зон відпочинку.
Новий логотип – стилізована квітка з пелюстками жовтого градієнту. Назву локації скоротили до «Співоче». Планують виготовляти в новій айдентиці сувеніри, одяг для персоналу, стаканчики для напоїв, квитки, афіші тощо.
На Співочому полі має з’явитися й нова навігація. Обрали також новий девіз – «Місце бути щасливим».
Нагадаємо, компанія Grand Event разом із «Київзеленбудом» регулярно влаштовує на Співочому полі фестивалі ліхтарів та квіткових інсталяцій. Одного разу змонтували кількаметрові казкові споруди з лимонів і апельсинів, заради чого закупили в Туреччині 120 тонн цитрусів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті