Співоче поле проводить ребрендинг. Тут встановлять лави і вбиральню
Компанія, яка постійно влаштовує на Співочому полі комерційні інсталяції, зайнялась благоустроєм і капітальним ремонтом локації.
Компанія, яка постійно влаштовує на Співочому полі комерційні інсталяції, зайнялась благоустроєм і капітальним ремонтом локації.
Візуалізації з facebook.com/spivochepole
Команда Grand Event повідомила про проведення повного ребрендингу Співочого поля в Києві.
«Оновлення стосуються не лише зміни логотипу, стилю та концепції. Компанія зайнялась благоустроєм території та капітальним ремонтом локації», – наголошує компанія.
Зокрема, встановлять нову стаціонарну вбиральню (зараз на Співочому можна знайти пластикові кабінки біотуалетів), 70 лав та урни.
Зараз працюють над концепцією фудзони для харчування, а також нових зон відпочинку.
Новий логотип – стилізована квітка з пелюстками жовтого градієнту. Назву локації скоротили до «Співоче». Планують виготовляти в новій айдентиці сувеніри, одяг для персоналу, стаканчики для напоїв, квитки, афіші тощо.
На Співочому полі має з’явитися й нова навігація. Обрали також новий девіз – «Місце бути щасливим».
Нагадаємо, компанія Grand Event разом із «Київзеленбудом» регулярно влаштовує на Співочому полі фестивалі ліхтарів та квіткових інсталяцій. Одного разу змонтували кількаметрові казкові споруди з лимонів і апельсинів, заради чого закупили в Туреччині 120 тонн цитрусів.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті