Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 45 днів. За цей час ми опублікували 27029 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Віталій Носач, РБК-Україна

У Києві на другий день жорсткого локдауну на маршрути вийшло ще менше водіїв, ніж в понеділок. У комунальній службі перевезень КМДА і в Асоціації перевізників Києва і Київської області підтвердили, що робота маршруток зараз на межі призупинення, пише «Сьогодні».

У перший день локдауну відбувалися перевірки маршруток, які мають перевозити людей зі спецперепустками. Водіїв у перший день не штрафували, а тільки попереджували про порушення правил. Проте, як пише видання, цього цілком вистачило, щоб багато водіїв не вийшли на роботу.

«Кому цікаво заплатити 17 тисяч з власної кишені? В результаті на маршрути вийшло значно менше маршруток», – заявив Ігор Мойсеєнко, голова Асоціації перевізників Києва і Київської області.

За словами пасажирів, на багатьох маршрутах помітно поменшало автобусів, а також різко збільшився інтервал руху маршруток. Якщо раніше їх потрібно було чекати до трьох хвилини, то зараз можна прочекати 15-20 хвилин. Наприклад, сьогодні на проспекті Бажана, пасажири чекали прибуття маршрутки більше півгодини. Крім того, автобуси на деяких міських маршрутах взагалі перестали їздити.

В Асоціації перевізників Києва та Київської області підтверджують, що кількість автобусів на маршрутах зменшилася до мінімуму. Зокрема, перевізники залишають мінімальну кількість автобусів, оскільки дуже знизився пасажиропотік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button