Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/kyyivskaSAD

В Укравтодорі вважають, що будівництво Київської обхідної дороги не вплине на баланс зелених насаджень в області, якщо замість кожного видаленого дерева висадити нове.

Так у корпорації прокоментували заяву Української природоохоронної групи. Екологи зауважують, що найбільшу площу лісів потрібно буде винищити для будівництва першої ділянки обхідної дороги. Щонайменше 12 кілометрів дороги мають пройти лісовими масивами, тож буде знищено 40 гектарів лісу та боліт.

«Дійсно, ця ділянка проходить через два лісових масиви – Київського та Клавдієвського лісгоспів. Наразі ділянка якраз на етапі проєктування. Наголосимо, що незалежно від остаточного варіанту проєкту, він обов’язково передбачатиме компенсаційну висадку дерев», – повідомляє пресслужба Укравтодору.

У корпорації також зазначають, що обхідна дорога потрібна Києву, бо це транзитне місто, яке не має альтернативних шляхів для об’їзду. «Варто згадати лише лютневі снігопади, коли через неспроможність комунальних служб Києва вчасно розчистити місто, сотні вантажівок було заблоковано на в’їзді до столиці. Основна причина — відсутність сучасної обхідної дороги», – запевняє пресслужба.

Проєкти перших двох ділянок очікують отримати влітку, після чого розпочнуть будівництво. Завершити всю обхідну планують за чотири-п’ять років. Дорога обгинатиме Київ напівкільцем, її довжина становитиме 150 кілометрів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button