Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 272 днів. За цей час ми опублікували 23447 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Ілюстративне фото: facebook.com/kyyivskaSAD 

Будівництво Київської обхідної дороги призведе до знищення десятків гектарів лісу, заявляє Українська Природоохоронна Група.

Нещодавно президент Володимир Зеленський заявив, що Київську обхідну дорогу почнуть будувати вже цього літа. Йдеться про напівкільце завдовжки 150 кілометрів, загальний бюджет якого сягатиме 85 мільярдів гривень. За умов стабільного фінансування весь проєкт можна буде завершити за п’ять-шість років.

Починатимуть із другої ділянки – 35-кілометрового відтинку між селом Бузова і Глевахою, який з’єднує траси М-06 і М-05. Ця ділянка коштуватиме 12 мільярдів. Передбачається будівництво двох мостів через річки Ірпінь та Бобриця, а також п’ять транспортних розв’язок.

Далі за планом – будівництво першої ділянки завдовжки 18 кілометрів між селами Клавдієво-Тарасове і Бузова, що сполучатиме М-07 і М-06. Ці дві ділянки вже проєктуються.

Синім позначено дві ділянки обхідної дороги, які вже проєктуються. Жовтим – ділянки, на проєктування яких оголошено тендери

Екологи заявляють, що на першій ділянці планується найменше автомобільне навантаження (25-30 тисяч автомобілів на добу) – зате потрібно знищити найбільшу площу лісів. Щонайменше 12 кілометрів дороги мають пройти лісовими масивами Київського та Клавдієвського лісгоспів: планується вирубати мінімум 42 тисячі дерев.

«З урахуванням планованої ширини полотна (чотири смуги по 3,75 метра кожна = 15 метрів) та вимог ДБН щодо відстані найближчих дерев до полотна (9 метрів), ширина просіки, яку необхідно прорубати, становить не менше 33 метрів. Отже, для прокладання 12 кілометрів дороги треба буде повністю знищити 40 гектар лісу та боліт», – порахували в UNCG.

Екологи вважають, що можна було б знайти альтернативи, які б розв’язали проблему транзитного потоку через Київ без знищення природи. Наприклад між М-07 та М-06 вже є траса від Калинівки через Макарів до Бородянки, яку можна було би розширити, побудувавши обходи населених пунктів.

Проєкт буде реалізовуватися в рамках президентської програми «Велике будівництво».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button