Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба Укрзалізниці

Впродовж минулого року Укрзалізниця придбала 84 підіймальні платформи для посадки на поїзд пасажирів на інвалідних візках. Загалом зараз на вісімдесяти українських вокзалах є 112 таких підйомників.

Скористатися платформою самостійно не можна. Потрібно заздалегідь замовляти супровід.

«Платформа рухається у вертикальному напрямку, людина на візку по пандусу може самостійно заїхати на майданчик платформи. Після цього платформа підіймається до рівня вагона, відкидається пандус, і людина заїжджає на своєму візку до вагона», – пояснює принцип роботи підйомника пресслужба перевізника.

Невідомо, як часто люди з інвалідністю користуються такими платформами і як оцінюють їхню ефективність – в Укрзалізниці зазначають, що «наразі фахівці аналізують попит на них».

Водночас у коментарях зауважують, що якщо людина на візку й потрапить у тамбур, то їй буде складно розвернутися у ньому та проїхати вузьким коридором, адже самі вагони не пристосовані для пасажирів з інвалідністю. Крім того, доступність вокзалів також під питанням. Зокрема, коментатори нарікають, що на київському вокзалі ліфтом можна скористатися лише за викликом – це значить, що людина з інвалідністю не може обійтися без допомоги, а також те, що на всіх пасажирів із валізами інклюзивність не поширюється.

Торік Укрзалізниця повідомляла, що планує витратити на підіймальні платформи понад 25,5 мільйона гривень.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button